Capitolul 4

124 9 4
                                    

Pers. Laviniei
După ce am terminat cafelele am plătit chelnerului și am plecat.
Am ajuns în fața apartamentului nostru.
Eu:Ok, păi eu am să plec,noapte bună, spun și dau să plec dar Vlad mă oprește.
Vlad:Ți-am spus că dormi aici, cu noi, spune și mă ia pe omarul lui ca pe un sac.
Eu:Vlaaad, dămă jos, spun dându-i cu palmele peste spate.

Nu spune nimic și continuă drumul. Irina deschide ușa apartamentului și îi face loc să intre cu tot cu mine pe umărul lui.

Pers.Vlad
Am intrat în apartament cu Lavinia pe umărul meu. După ce am ajuns în sufragerie i-am dat drumul pe canapea.
Lavinia:Auu!a durut, spune văitânduse.
Eu:Soarta.
Lavinia:Ai noroc că am câteva haine aici, că de nu te puneam să mă duci acasă.
...
După ce ne-am schimbat toți am zis să ne uităm la un film mai pervers. Nu a fost ideea mea, ci a lui Cristi. Toți eram în sufragerie, doar Lavinia nu era. M-am dus la bucătărie să văd ce face. Când mă duc o văd cum stă și așteaptă să se termine popcornul.

Mă duc încet în spatele ei și o sperii.
Eu:Bu!
Lavinia:Aaaa, spune și îmi dă un pumn în burtă, eu aplecândumă de durere.
-Ooo, scuze, scuze, scuze. M-am speriat rău și nu am știut ce să fac.
Eu:Ai pumni de fier sau ce dracu?
Lavinia:Asta pățești când mă sperii.
Eu:Bine de știut.
...
Pers. Laviniei
Am hotărât să anulăm seara de film, deoarece pe Vlad îl cam durea stomacul din cauza pumnului meu, așa că toți ne-am pus la somn.

Hello dragilor!M-am gândit să mai postez și eu. Lenea asta strică treaba. Sper să vă placă capitolul. Bye😘😍❤️

În Căutarea Adevărului! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum