Capitolul 5🔞

137 10 16
                                    

După o săptămână
Pers.Laviniei
Nu prea am făcut nimic interesant săptămâna asta, doar faptul că l-am dus pe Vlad la spital după seara aia în care a primit acel pumn de la mine. Nu a fost nimic grav, dar nu știm de ce   încă la durut și a doua zi.

Maine Irina și Cristi vor face un an de când sunt împreună, iar eu am un plan pentru ziua lor.

Am decis ca de acum să stăm în apartament toți patru. A fost cam greu să îi conving pe ai mei,dar au acceptat.

Mă ridic ușor din pat și merg la bucătărie, unde îi văd pe cei doi amorezi mozolinduse.
Eu:Aveți grijă să nu vă închideți, spun sarcastică.
Irina:Haha, am uitat sa râd.
Cristi:Ce ai zice iubire ca astăzi să mergem să ne petrecem puțin timpul singuri?
Pers. Cristi
Irina:Sigur. Unde?spune entuziasmată.
Eu:Ămmm...surpriză.
Irina:De abea aștept.

OK, acum trebuie neapărat să găsesc un loc minunat unde să fim doar noi doi.
Eu:Iubire? Te superi dacă vorbesc puțin cu Lavinia?spun și o trag spre sufragerie.
Lavinia:Cu mine?
Eu:Da, cu tine.spun printre dinți.

Lavinia:Ce vrei?
Eu:Trebuie să îmi spui un loc unde o pot duce pe Irina și să fim doar noi doi singuri.
Lavinia:Descurcăte.E iubita ta, spun și dau să plec dar mă prinde de încheietură.
Eu:Dacă nu îmi spui, o să îi spun lui Vlad ce am vorbit noi acum o săptămână.
Lavinia:Bine, fie. Dar dacă aud că i-ai spus ceva rămâi fără moștenitori.
Eu:Bine.
Lavinia:Ok, păi în Năvodari este un loc unde vă puteți petrece noaptea, fără niciun deranj.
Cristi:Îți mulțumesc.

Pers. Irinei
Stau în bucătărie și îmi aștept iubitul să termine de vorbit cu Lavinia. Până când îl aud strigând.

Cristi:Iubire!
Eu:Da.
Cristi:Pregătește-te pentru că diseară la ora 20:00 vom merge într-un loc special.
Eu:Ok,spun și îl sărut.
...
Ok. Deci trebuie să mă pregătesc pentru ca mai am 3 ore până la 20:00.
Eu:Lavi?
Lavinia:Da?
Eu:Trebuie să mă ajuți cu pregătitul.
Lavinia:Ok, hai să vedem ce îți putem face.
...
După ceva timp sunt gata, și mai este jumătate de oră iar eu și Cristi trebuie să plecăm.

Am urcat în mașină și am pornit. După ceva timp am văzut că ieșim din Constanța. Apoi am oprit iar Cristi mi-a pus o eșarfă la ochi.

După încă jumătate de oră, mașina se oprește iar Cristi îmi dă eșarfă jos.
Când îmi deschid ochi văd un cort ca un fel de cameră, unde era un pat și o măsuță cu două scaune și mâncare.

Pers. Cristi
Am zis să o duc într-un loc unde să putem fi doar noi doi. Când am ajuns și i-am dat eșarfa jos, a rămas fără cuvinte.Chiar mă bucur că îi place.

Între timp la Lavinia și Vlad...

Pers. Laviniei
Stăteam în pat până când telefonul îmi sună. Era mama.

-Bună mamă!
-Bună draga mea!Trebuie să vii până acasă.
-Bine.spun și închid.

Eu:Vlaad!strig în timp ce ies din cameră.
Vlad:Daaa!spune țipând,apoi făcându-și apariția în bucătărie.
Eu:Eu trebuie să plec,mă întorc repede, spun luândumi teniși.
Vlad:mă oprește și mă ia în brațe,să ai grijă.
Eu:Ăăăm,ok..
După ce spun ies din casă.
...
Ajung la ai mei și bat la ușa. Îmi răspunse mama.
Eu:Bună!spun și o îmbrățișez.
Mama:Bună, întră.
Eu:Ce s-a întâmplat?
Mama:Eu și tatăl tău trebuie să plecam în Germania, iar sora ta va trebui să stea cu tine.
Eu:Glumești?
Mama:Vorbesc foarte serios.
Eu:Și liceul?
Mama:Te descurci. Sora ta e mare și se descurcă, tu trebuie doar să ai grijă de ea, atât.
Eu:Ok. Mă duc sus, cred că voi dormi aici.
Mama:Bine draga mea.

Între timp la amorezi...

Pers. Irinei
Stăteam împreună cu Cristi și ne uitam la stele. Sunt atât de frumoase.
Eu:Ce frumoase sunt stelele,spun zâmbind.
Cristi:La fel ca tine,spune apoi se uită în ochi mei eu făcând la fel.

S-a ridicat de jos și mi-a dat mână pentru a mă ridica și eu. Apoi începe să mă sărute senzual ridicandumă de la sol. Îmi încolotăcesc picioarele în jurul abdomenului său continuînd sărutul.

Merge cu mine în brațe și mă aruncă pe pas, eu mușcândumi buza de jos. Se pune peste mine și începe să mă sărute pe buze apoi coborând încet spre abdomen.
Eu:Cristi!spun gemând.
Cristi:Șșș...spune și își continuă treaba.

Eu:Ahhh... Cristiii!spun gemând.

Cristi:Mă iubești?spune făcând mișto de mine.

Eu:Daahh...
 
...
După o oră de nebunii se trântește lat lângă mine și spune:
Cristi:Tia plăcut?
Eu:Cu tine mereu.spun apoi îi dau un sărut pe buze și adormim îmbrățișați.

Hellouuu! Va fost dor de mine?(cel mai probabil nu). Am venit cu un capitol nou după ceva timp. Ți-am spus aiamereuaici că o so fac și pe asta? Am câștigat pariul. Nu uitați de vot❤️❤️

În Căutarea Adevărului! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum