După 2 luni...
Pers.Irinei
Stau în pat uitându-mă pe telefon. Deodată primesc un mesaj de la un prieten din clasă.teozeciu:Hei, cf pufarino?😂
irinageorge:🤦♀️🖕🏻
teozeciu:Te-ai supărat pisi?😊
irinageorge:Nuu😒
teozeciu:Ne vedem la Mall.
irinageorge:Ok
Merg spre dulap unde îmi caut ceva lejer.
Mă încalț și pornesc spre Mall.
Pers.Laviniei
Ce repede au trecut astea trei luni.M-am gândit să merg la mama în Năvodari. Acum stă acolo la o casă.
Vor merge și Evelina și Cristi cu noi și Cătălina.
-Iubire?
-Da. Spune Duțu cu capul în telefon.
-Au ajuns Evelina și Cristi? Spun uitându-mă pe geam după mașina lor.
-Mai au puțin. Spune lăsând telefonul pe masă.
-Peste trei zile facem 2 ani de când suntem împreună.
-Auzi? Nu ai vrea tu în seara asta să ne jucăm puțin?
-Tu ce crezi? Spun punându-ma la el în poală.
-Eu cred că da. Spune începând să mă sărute pe gât.
-Hmhm, am întârziat? Întreabă Elena închizând ușa.
-Hei, nu. Spun puțin jenata.
-Mergem? Spune Cătălina apărând de nicăieri.
-Da. Spun și mergem toți la mașină.
Am urcat în mașină și am pornit. Eu stau în față pe locul din dreapta, Elena, Cristi și Cătălina find în spate. Cristi săracul era la mijloc iar în partea stânga stătea Elena și în dreapta Cătălina.
-Dă mai tare, îmi place melodia asta. Spune Elena din spate.
-Și mie. Spun dând mai tare începând să ne zbantaim.
-Nuu. Spune Vlad din cauza melodiei.
-Ia să te văd acum. Spun și dau și mai tare melodia.
(Media)
-Didn't have to know me keeping me in the moment. Cânt eu în timp ce ma zbantai în mașină.-I get you hot în moaning,why don't you say so? Cântă Elena uitându-se la mine.
-Didn't evem notice, no punches there to rool with
You got to keep me focused, you want it,say so. Cântă Calatina plictisită.-It's been a long timt since you feel in love
You ain't coming out your shell, you really ain't been yourself. Cânt eu bătând din palme.-Tell me, what most I do to tell my love
Cause luckily I'm good at reading...
Cântă Elena după care se oprește.-Când ne întoarcem trebuie să mergem la Irina, nu prea a mai venit la apartament. Spun eu dând melodia mai încet.
-Da, are nevoie de noi. Spune Elena uitându-se pe telefon.
...
Însfârșit am ajuns acasă. Părinți mei sau bucurat să mă vadă.-Bebe, vrei să ne uităm la un film?(îmi întreb iubitul).
-Sigur, ce zici de To all the boys?
-Normal, aștept să văd filmul ăsta de mult.
După ce Vlad a pornit filmul am adus popcorn și ne-am pup pe vizionat.
Am postat și la aceasta carte după mult timp. Acum cu carantină aceasta chiar mă plictisesc. Lectură plăcută.❤️
CITEȘTI
În Căutarea Adevărului!
Ficțiune adolescențiSecrete,amintiri,întâlniri,şi iubire! Data inceperi:16.august.2019 Data încheieri:????