~Hanna~
3 napja hogy hazaértem, és minden visszatért a régi kerékvágásba. Vagyis nem teljesen. Apuval és Nagyival a döntő napján még elmentünk ünnepelni de azóta itthon vagyok és próbálom felfogni a dolgokat. Annyi mindenen átmentem. El sem tudom hinni hogy összeszedettnek és végre megint boldognak érzem magam.Amióta hazaérkeztem mindenkivel beszélgetek és ahogy ígértem visszakövettem mindenkit instán. És abba a mindenkibe Kornél is beletartozik :D Minden nap (talán többször is) beszélünk és ami legeslegtöbb boldogsággal tölt el hogy rengeteget tervezünk. Épp hogy egy napja itthon voltam amikor azon kaptam magam hogy videochatan apa, én és Kornél beszélgetünk arról hogy, hogy lehetne ezt megoldani.Kornél 2 hét múlva itt is lesz. A versenyen is megbeszéltük hogy előbb neki kell jönnie hogy Apa "biztonságban tudjon" és meggyőződjön róla hogy Kornél tud rám vigyázni. Természetesen efelől kétségem sem volt de mivel nekem ez a fiú téma kimaradt apunak nagyon új ez az egész.
A napokban amíg a barátom nem lesz itt nem terveztem nagyon semmit sem csinálni. Vásárolni gondoltam el kéne menni. Ne higgyétek azt, attól hogy pár dolog visszatért az életembe nem minden változik vissza. Nem vagyok ki fogyva ruha ügyileg de egy egészséges ruhatár újítás szerintem senkinek sem árt. Na meg nyár van, pontosan itt az ideje hogy kicsit vissza szokjak a melegítőről a rövid nadrágokra és pólókra.
Na meg persze Bernadették és gondoskodnak róla hogy ebben a hétben se unatkozzak, ugyanis Lórival és Zsombival együtt egy kis "utóbulit" tartunk egy cukrászdában. Az elmúlt 3 napban nem nagyon sikerült beszélnünk, mindenki próbál visszaállni a rendes kerékvágásra és az edzéseket, elmaradt beszélgetéseket vagy egyszerűen a családdal vacsorázást és beszélgetést az élményekről, kivel mi történt kérdéseket, válaszokat és storykat bepótolni. Így ezen a találkozáson végre megint kicsit a megszokott csapatként nevethetünk és végre felszabadultan (nem a következő feladatra várva) beszélgethetünk azokról amiket a táborban nem beszéltünk meg illetve hogy kivel mi történt az elmúlt .. 3 napban :D Kétség sem fér hozzá ez a csapat egyszerűen tökéletesen lett összerakva, úgy ahogy van. Szinte nem tudunk nem beszélgetni, furcsábbnál furcsább és poénosabb témáknál tudunk leragadni hogy abból aztán még nagyon baromságot találjunk ki.
Este még beszéltem Kornéllal aki mesélt kicsit az edzéséről hogy mik történnek és biztosított róla hogy ha Szegeden leszek elvisz engem és megnézhetem hogyan kajakozik :D 11 óra fele nagy nehezen elköszöntünk egymástól én pedig elmentem lezuhanyozni és elvégezni az ilyen dolgokat.
YOU ARE READING
IOV folytatás - Hanna & Kornél ¦ SZÜNETEL ¦
FanfictionSziasztok! Ez egy fanfiction lesz az IOV-ról. Mivel Leiner Laura elárulta, hogy az Iskolák Országos Versenye nem a megszokott csapatunkkal lesz folytatva, hanem egy újjal szerintem rengetegen bele gondoltunk "vajon akkor mi történhet a csapatunkkal...