ææææææææææææ
-okul yolu düz gider,düz gider.Deliler bayram eder,laylaylay,diye bağırdı yağmur aslında bende bağırıyorum ama neys. şu anda pazartesi sendromunu atlatmak için en iyi yöntem bunu yapmaktır her halde. evet bu gün pazartesi. evet bu gün sınav var. evet ben ölüyorum.bu arada ben Ezgi Şimşek.Şimdi övünmek gibi olmasın ama okulda baya popiyim .E tabi güzel olunca pop oluyorsun (ego patlaması).Yağmur dinç, yağmur benim kardeşim diye benimsediğim arkadaşım yaklaşık 5 yaşımızdan beri (12 yıldır) tanışıyoruz.
okula vardığımızda çoktan ders başlamıştı.Sınıflarımıza ayrıldık ders matematik olduğu için,selvi hoca (60- 70 yaş arası vardır)giriyordu derse.Bu karıyı hiç sevmiyorum amk.Ne zaman küfür edersem yanımda bitiyor. Kuyruğum resmen.Şu anda çok büyük görev içerisindeyim.Derse girince hocayı yatıştırma için yavşamak.Sınıfın kapısını çaldım.
hocanın gel sesini duyduktan sonra içeriye girdim:
-ehehe hocam geç kaldığım için özür dilerim.Bu gün ne kadar şıksınız böyle:)))),dedim.Aslında şık falan değildi ama neyse.
-nerdesin bu saate kadar dua et bu gün iyi günümdeyim yoksa en ağır cezayı verirdim,dedi ohh be yırttım.sırama geçtim bu gün nedense içimde bir heyecan var Allahım sanki SEMİH VAROL bizim okula gelmiş öyle br heyecan.ders bitiminde sıraya gömülerek twittera girdim abi bu site bir harika.gündemdeki taglara baktım. bir tag dikkatimi çekti #nicedogalısenelereçağıran NE! bu gün ediz çağıran ın doğum günümü? OMG! nasıl unuttum amk. hemen bu tagın üzerine tweet attım.bu arada zil çalmıştı ama tabiki.
SEMİH VAROL'un twitter hesabına girmeden olmaz.SEMİH VAROL'un hesabındaki en son tweet e baktım okul değiştirecekmiş gittiğ okul 'özel maltepe okulu' hmm bu isim nereden tanıdık .geliyor lan.haa şimdi hatırladım bu bizim okul iyi gelsin bakalı-NE BİZİM OKULMU OHA AMK OHA zilin çalmasını önemsemeyerek 11/m sınıfına girdim. 11/m sınıfında benim gibi #VarolTayfadan Zeynep var. Sınıfa dalarak;
-zeyneğğppp zeyneğp, qoş gız qoş, Semih Varol bizim okula geliyor,diye bağırdım.
-oha !oha! ciddi misin ağağağağa doğruyu söy- sözünü yarıda kesen şey refiye hoca oldu oha ders ne ara başladıki?
-ne oluyor kızım! ders başladı ne bu şamata!,diye sordu şaşkınca ben onun yerinde olsam asla şaşırmazdım göbek atardım amk Semih Varol geliyor.
-Hocam çok özür dilerim. Ben sizi görmedim :))), dedim kızmassa iyi karı aslında .
-tamam,yavrum çabuk sınıfına.Br daha böyle bir rezillik görmek istemiyorum,dedi
-tamam,hocam bir dahaki sefere daha dikkatli olucam söz,dedim ve dişarıya çıktım kapıyı kapattıktan sonra sevinç dansımı yapmayı ihmal etmedim.Sınıfa girdim.Ders ingilizceydi. Allahtan elif hoca olduğu için fazla kızmadı.Yerim lan ben bu hocayı.Ama şimdi konumuz bu değil. Semih varol geliyor.Temelli.GELİYOR.BİZİM.SEMİH.OKULA.
VAROL.
ææææææææææææ
SA okuyucular.Hikayeyi umarım beğenirsiniz.2 iki kişi ortak yazıyoruz hikayeyi.Emine ve Medine. Bu arada Semih Varol kim diye sorarsanız:
sosyal medya fenomeni.Hikayemizdede bu şekilde geçecek fakat yaşını biraz küçülttük.Vote ve yorumlarınızı bekliyoruz
EMİNE ve MEDİNE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POPİGRAM
HumorSEMİH VAROL FENOMEN EGOİST EĞLENCELİ YAKIŞIKLI + EZGİ ŞİMŞEK FENOMEN EGO YIĞINI EĞLENCELİ GÜZEL == POPİGRAM