bölüm 7 (umutcan)

335 13 10
                                    

1 mumdur 2 mumdur laylay lay.Şu an o kadar mutluyum ki...Matematikten 85 aldı ablanız. Alkış bana.Lan bu devirde kim görmüş 85'i ? Ben inek olduğum için. Diş doktoruna gitmemden 2 gün geçmişti. Bir önceki ders matematikti ve ben 85 aldığımı öğrendim. Teneffüs olduğunda yani şu an koridorları tek tek gezerek bağırmaya başladım. Aleyna matematikten 70 almıştı ve o da bayağı sevindi. Ecem 10 aldığı için bize katılmadı.  Semih ne düşük ne de yüksek almıştı 71 almıştı.

Bu arada ben bunları anlatırken zil çaldı.  Sınıfa girdik ve hocanın gelmesini bekledik.Tam tersine hoca yerine müdür girdi.

-İyi dersler çocuklar. Size 2 haberim var 1.si Hocanız bu günn raporlu.2.si sınıfımıza yeni bir öğrenci daha katılacak. Umutcan gelebilirsin, dedi çok kıymetli Müdürümüz(!) Ve içeriye kim girdi dersiniz? Umutcan hacıfazlıoğlu yani nam-ı diğer comolokko! Oy ben nerelere gideyim? Ya da dur gitmeyeyim.Sınıf fenomenler sınıfına dönndü. Kısacası asıl şimdi POPİGRAM yarışması başlıyor ! . . . Bu arada çok yakında okul başkanlık Seçimleri başlayacak. Bu seçimlere katılmayı çok istiyorum.Bu arada neredeyse kan davası kadar önemli olan Oğuzatarius sırrını çözemedim.  Konuyu tam anlayamadım ama karı bulamıyorlarsa travesti siksinler.Bu kadar basit.


OĞUZDAN DEVAM :

Hayat bana resmen götü ile güldü . Kızı düşünmekten son vizelere çalışamıyorum . Ezgi 'nin sınıf arkadaşı Aleyna ' ya aşık oldum . Ama şimdi yalan olmasın  karı tam benlik. Hem ne olacak ki ? Tam 2 yaş büyüğüm . Ezgi bunu duyduğunda şaka yaptığımı sandı . Ama şaka ile alakası yok seviyorum...

EZGİDEN DEVAM :

Şaka bir yana bu boş dersler ne ara bu  kadar  sıkıcı olmaya başladı ? Sınıfımız da ecem aleyna ben ve yeni gelenler dışında kimse twitter kullanmadığı için ne semih 'i ne de umutcan 'ı tanıdılar . Facebook kullananlar tanırdı aslında ama, onlar arsız bela dinlediği için kaybetiler . Yanımda oturan ecem ' e baktım . Sinirle umutcan' a bakıyordu.

-Ne oldu lan ?

- Şu yeni gelen at hırsızı koluma sıfır yedi uçlu kalem batırdı .

- ahahaha lan siz ilkokullumusunuz amk ? Kalem batırmak niye ?

- ya gülme Alah aşkına bir de fenomen olcak.

- Lan tabi olcak baksana tibe

- at hırsızı tipi var .

- at hırsızı deme lazım olur .

Ecem ile konuşmamız bitikten sonra kulaklığı takarak Duman dinledim . Şimdi fakir gibi olcak ama ; internet paketim bitti . O yüzden twitter yok. Tam şu anda ediz beni kaçırsa çok iyi olur ...

UMUTCANDAN DEVAM :

Bana sinir ile bakan ecem 'e baktım . Tamam yaptığım çok saçma ama canım sıkılıyor . Bu okula  gelmemin sebebi Semih . En yakın arkadaşlar birbirlerine yakın olmalıdırlar . Bu sınıfta benle beraber tam 5 tane fenomen var . Sanarım etraf çok yakında POPİGRAM olacak ....



Selam ameleler . Yıne ben medine. 5 gündür emineye ulaşamadım . Ama sıkıntıdan bölüm yazdım . Lütfen bölümleri oylayın. Bu arada çok yakında sürpriz bir karakter daha eklenecek . Asıl hikaye bun s an sonra başlıyor . Bana kapak yapabilecek birisi lazım bana . Lürfen kapak yapabilecek olan kişi şahsi hesabım olan medinist hesabına mesaj bıraksın . Bölümü senaya ithaf ediyorum . Ve bazı saçmalıklı kuralar söylüyorum .
 
1 - bölüm en çabuk 2 gün içerisinde gelecek .

2- Bir daha ki bölüm emine ' den gelecek .

3 -Sürprüz karakter hepimizin sevdiği kişi olacak .

4-Şu andan itibaren sürprüz karakter için bir karı düşünüyorum .

5- evet sürprüz erkek birisi .

hunlar kural değil açıklama oldu ama neyse bay bay

           ★★★★ medine ★ ★ ★ ★ ★

POPİGRAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin