bölüm 5 (market)

423 19 13
                                    

sa. bölüm önceden yüklenmişti ama biraz düzenledik.bir daha okuyun.multi:oğuz

sabah gözüme gelen gü-NE GÜNEŞİ AMK.Alarm çalıyor,ve ben uyanıyorum.Saat kaç ? Daha güneş doğmamış.Saate baktım; 6.31 .Bu ibne ecem saati 6.31 olarak değiştirmiş.Alarmı kapatarak tekrar uyudum.*uyku kutsaldır*....

-Kızım kaç saattir bağırıyorum!saat 10 oldu kalk artık,bu ses annemin sesiydi.Saat 10 olmuş.Aslıda okula gitmeyi pek sevmem ama;Semih gelince insanın gdesi geliyor.Bu gün okuldan yırttık.Haftasonu abimi hiç görmedim (aynı evde yaşamamıza rağmen).Bu çocuğun meselesini üşenmezsem çözerm bir ara.Bir oğuzatarius asla aşık olmaz! ben bu cümleyi kaçıncıya kuruyorum?

-Kızım kahvaltı hazır aşşağıya gel!,ve yine annemin sesi.Kahvaltı hazırlamış benim için ya tenk mom (inglizcenin içine ediyoruz).Koşarak aşşağıya indim.

-Hah geldinmi kızım? Bir koşu ekmek alsanda gelsen,dedi annem.Hep bu olayı yaşıyorum amk.Ekmek al ve ekmek al ve yine ekmek al -_-.Parayı alarak dışarıya çıktım.Markete vardığımda bilin bakalım kim ile karşılaştım?SEMİH! Onu aldırmayarak marketçi hüsamettin amcaya döndüm:

-2 ekmek hüsamettin amca.

-selam ezgi,dedi semih.

-selam ve görüşürüz,dedim ve ekmekleri alıp parayı uzatarak marketten çıktım.

-Bir dahaki sefere üzerindekilere dikkat et!,diye bağırdı semih.Ne var-OHA PEPELİ PİJAMALARIMLA ÇIKMIŞIM AMK! Koşarak eve girdim.Yine rezil oldum amk ya!

SEMİH'TEN DEVAM:

Bu hafta oldukça yorucu geçmişti benim için.Önce ankaraya gitmiş ,ardından programa katılmıştım.Ve şimdide murat ile takılıyoruz.(murat sakaoğlu)

-Ee semih var mı sende bir şeyler?,dedi murat.töbest. ne var mı lan?

-Murat,gay olmaya mı karar verdin?,dedim.Eğer öyle bir karar aldıyda iletişmi keselim.

-Yok lan!Kız diyorum karı diyorum var mı?,dedi

-Ha! Baştan söylesene amk! yok,dedim.

-Okuldada mı yok amk? özel liseye gidiyorsun.

-Var ama çoğu götümü kesiyor,dedim boynu bükük bir şekilde.

-Aman boşver.Hadi vine çekelim.

Evet! Umarım bölümü beğenmişsinizdir.Multimedyada ezginin abisi oğuz var.Vote ve yorum bekliyorum.

 --Emine--

POPİGRAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin