sa okuyucular dayanamadım yeni bölüm yazayım dedim.
Sonunda zil çalmıştı.Aleyna,ecem ve ben en alt kata kantine indik.3. kattan bodrum kata inmek çok kötü bir his lan.Hemen vakit kayetmeden sıraya girdik.Tabiki de en arka sırada ben varım! Önümdeki aleyna ve Ecem ' e baktım. Onların önünde 2 kişi vardı.Döndüm ve arkama baktım. Yaklaşık 5 kişi vardı. Halimize şükür etmek lazım .
-Ezgi yere paran düşmüş,dedi bir ses.Yanıma baktım Semih vardı, ama sıraya geçmemişti. 1 adım geri çekildim ve yere baktım . Br dakika param elimde ! Bem bunu fark edene kadar Semih önüme geçmişti bile .
-Oha kaynak yapıyor !
- kızım sen ilkokullu musun ? böyle numaralara kanacağını hiç düşünmemiştim , dedi . Söyledğ söze karşı bir şey demedm . Nasıl kandım lan ben buna ? İlk okul numaraları bu .
Simit ve ayranımı aldıktan sonra (klasik ben tipi) bir masa bularak oturduk . Keşke okul olmasaydı . Ne işe yarıyorki bu okul ? Yada dur . Çok işe yarıyor. Bütün fenomenler bu okulda . Çok şükür bin şükür müdürümüzü bize verene .
SEMİH ' DEN DEVAM :
Bu gün iyi günümdeyim . Kantinde klasik numara ile sıra kapmıştım . Nasıl kandı bu kız bu numaraya ya? Çok canım sıkılıyor bu okulda be . Tenefüs araları twitter bana yetmiyor . Bir kaç sene sonra rahatım zaten . Aslında ben benden umudumu eski okuldaki matematik hocamızın bana ''Semih sen geç şu en arka sıraya yok yazmayacağım . Uyu sen orada ders kaynamasın '' demesi ile kesmiştim zaten . Ama dersi kaynatmakta haksızmıyım ? yoo . Bence okul israf . Bu kitaplar için kaç tane ağaç kesiliyor. Ağlayıp geliyorum bir saniye .
EZGİ 'DEN DEVAM :
Kantinden çıktıktan sonra sınıfa çıktım . Sırama oturduktan sonra hemen twtter ' ı açtım . (okulda wifi şifresz) Tabikide semih varolun twitter hesabına girdim salak mısın ? Tahmin ettğim gibi kazandıran tweet atmıştı . Acaba favlasammı ? Şimdi ben bu çocuğa çok gıcık oldum favlamicam . Ama çok iyi takpç kazandırıyor ya .
-favorilere ekle o tweeti sayısı artsın ,dedi bir ses . Acaba dışımdanmı konuşuyorum ? yok lan konuşmuyorum . Kafamı hızla yana çevirdim . SEMİH!
-Hayır favlamayacağım .
-iyi sen bilirsin Zaten 500 bin takipçim var sana mı kaldım ? , dedi ve sırasına oturdu . Doğru lan çocuğun 500 bin takipçsi var . Bana mı kaldı ? Semih qoca isdiom gel beni al ...
Bölüm kısa oldu ama siz bu bölümü geçiş bölümü sayın . Zaten yarın bölüm yayınlamayı düşünüyoruz . Bu arada ben emine . Sonunda ben yazdın bu bölümü . Bir dahaki bölümde süprüz karakteri eklemeyi düşünüyoruz . Ben size yarın bölüm yayınlarız dedim ama . Belli olmaz . Zaten ilk sınavları yeni bitirdik ve hemen diğer sınavlar çıktı . Oylayın yorum yapın . Hepunuzu seviyoruz.
Medyada Ezgi . (aşkım ♥)
Emine
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POPİGRAM
HumorSEMİH VAROL FENOMEN EGOİST EĞLENCELİ YAKIŞIKLI + EZGİ ŞİMŞEK FENOMEN EGO YIĞINI EĞLENCELİ GÜZEL == POPİGRAM