SEMİH'İN AĞZINDAN
Müdür sınıftan çıktıktan sonra, bende boş bir yere oturdum.O sırada sınıfa göz gezdirmeyi ihmal etmedim. Gözlerim bana, daha doğrusu götüme bakan kızı bulduğunda kaşlarımı çattım.Nereden tanıyorum ben bu kızı? Neyse. Sıranın altından twittera girdim. Bir kaç tane kazandıran tweet attıktan sonra bildirimlere baktım. İşte yine o kız durmadan tweet atıyor. Sahiden kim bu kız? Hiç profiline bakmadığım aklıma geldi.Profiline girip resimlerine baktım. Bu az önce benim götüme bakan kız değil mi lan?
EZGİ'DEN DEVAM
Sonunda gözümü çocuğun götünden ayırdığımda, yüzüne baktım dizine, daha doğrusu telefonuna bakıyordu.
-Hocam, Semih aleti ile oynuyor, dedi Ece.Bu cümleyi fesat anlayan Semih gözlerini büyüterek Eceye baktı.
-yavrum ne aleti? Ne saçmalıyorsun?, diye sordu hoca.
-Ama hocam aleti ile oynuyor!, dedi Ece.Ulan jkjkj aleti nedir ya?
-Tamam kızım, anladım ben seni.Semih sen de bırak şu telefonu, dedi hoca ve derse devam etti...
Oh be! Sonunda okul bitti.Şimdi güzel bir hafta sonu beni bekliyor.Eve girdiğimde psikolojimi bozacak bir durum ile karşılaştım. Annem babamın altında kanepede öpüşüyorlar . Ulan çocuk var burda. Onları aldırmayarak odama geçtim. Üzerimi değiştirip altkata salona indim.Masa hazırdı demin azmıştı lan bu karı ne ara masayı hazırladı? Masaya oturum yemeğimle ilişki yaşarken, abimin dalgınca yemeği ile oynadığını grdüm. İyide bir Oğuzatarius asla yemeği ile oynamaz.Bu gerizekalının odasında buzdolabı var lan!
-Oğuz, yavrum iyi misin?, diye sordu annem.
-iyim anne, ben doydum, dedi ve masadan kalktı. Bende yemeğimi yedikten sonra odama çıktım. Biraz twittera girdim.Abim üst üste aşk tweetleri atmıştı. İyide ben bunu böyle görünce düşük not aldı falan sanmıştım. Oğlum çocuk hacettepe tıp okuyor lan.Bu zeka ile nasıl kazandı aceb?(yazar bu bölümü yazarken 5. sınıfta yaşadığı olay aklına geldi) Bilgisayarı kapatarak abimin odasına gittim.yüzüstü bir şekilde tavana bakıyordu.Lan ben bu çocuğu hiç böyle görmedim.Bu oturur sabahtan akşama kadar yemek yer amk.
==========================
selam okuyucular.bu haftasonu bölüm paylaşmayacağız.Çümkü şu anda emineye ulaşamıyorum.Ve ben kuzenimdeyim.Bu bölümü kuzenime ithaf ediyorum. görüşürüz mübarekler.Bu arada ezgi'ni abisi oğuz atbaş bilmiş olun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POPİGRAM
HumorSEMİH VAROL FENOMEN EGOİST EĞLENCELİ YAKIŞIKLI + EZGİ ŞİMŞEK FENOMEN EGO YIĞINI EĞLENCELİ GÜZEL == POPİGRAM