-Evet,anladınız mı ne yapacağımızı?,diye sordum kızlara.Şu anda semih varol'u kaçırma planları yapıyoruz.
-ben anlamadım,dedi ece. bu kızda hiç bir şeyi anlamıyor amk.
-sen zaten neyi anlıyorsun ki? neyse bir daha anlatıyorum.okula adım attığı anda ece önüne çıkıp oyalıyor.o sırada ben ve eda elimizdeki çuval ile Semih'e yaklaşarak çuvalı başına geçiriyoruz.Bu sırada keremde bize katılarak dağ evine götürmeye yardım ediyor.Anladınızmı?,dye sordum.Evet sırf çuval satın almak için okuldan kaçarak taksime gittim -_-. ama şimdi bu çocuğun karşısında cool olmak lazım.Kaçırmasam mı acaba? Evet evet en iysi bu kaçırmayacağım ve kuul görl olarak yoluma devam edeceğim.Çok zekiyim lan ben.
-vazgeçtim kaçırmayacağız.Çocuğun yanında cool olmamız gerekli,dedim sırıtarak
-Ama seninde bir dediğin bir dediğini tutmuyor,dedi bu sırada ayağa kalkarak karşıma dikildi.Ciddi bir ifade takınarak iki elini omuzlarımın üstüne koydu;
-gözlerimin içine bak ve doğruyu söyle.Mal mısın?,dedi gerizekalı ciddi bir şey sanmıştım amk.
-siktir git amk, diyerek sınıfa yürüdüm.Bu gerizekalıları takacak durumda değilim.Oğlum Semih Varol geliyor lan.Şans sıçtığımız zamanlardan birindeyiz. şimdi kalkıp senin anana bacına 'Semih Varol geliyor' derseler ne yapardınız? Acaba götü resimlerdeki gibi güzel midir?...
Dersin en sıkıcı dakikalarını yaşıyorum saat 12.31 (her yerde cenabetim amk) ders geometri.Semih varol'a ait hiç bir iz yok.
-cağurrttt,patt, bu ses kapını açılma ve kapanma sesiydi.Ne saçma bir ses lan bu.Müdürümüz gelmiş.
-iyi dersler çocuklar.Bu gün aranıza yeni bir öğrenci katılacak.Dedi ve kapıya gel işreti verdi.(kapı bize doğru gelmiyor yanlış anlamayın jkjkjkjk)
-Merhaba arkadaşlar ben Semih varol,dedi.Bir dakika.Semih Varol 'mu? lan bu bizim sınıfa geldi.(sevinçden ağlayan bir ben düşünün) ama ağlamadım. Çocuğun yüzünden sonra ilk baktığım şey götü oldu.kanka Çok seksi götün var benimki ile değişelim mi aşkım? hemen çaprazımda olan sırama oturdu.oturduktan sonra sınıfa göz gezdirdi. gözleri beni bulduğunda kaşları çatıldı.Kesin tanıdı ben amk.O kadar çok tweet atıyorum ki görmemek elde değil! Ama insan bir takip eder amk.O kadar fav ve rtler niye boşa gidiyor? Ama az popüler değilim bende. Allahım o götü yakından gördümya...Harbi harbi ne seksiymiş senin götün be Semih? Neyse sapıttım ben.Bir görkem yüksel edası ile görüşürüz zırtapozlar!
LLLLLLLLLLLLLLLLLL
Sa mübarekler ben Medine.ikinci yazar Emine bir kaç bölüm sonra sizlerle olucak ilk bölümler benim eserim :3 nasıl olmuş? Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin.Bu bölümü canım kankiştellaşkım
(çok vıcık vıcık oldu amk)Gamze ye ithaf ediyorum. Bu arada kızın adı değişti ezgi şimşek olarak devam edicez. :3 altdada kendi hesabımın adını bırakıyorum svglr. syglr.-_-
adım:medinist
o diğer kullanıcı adı şeysim:@kıllıminati emineninki ezberimde değil
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POPİGRAM
HumorSEMİH VAROL FENOMEN EGOİST EĞLENCELİ YAKIŞIKLI + EZGİ ŞİMŞEK FENOMEN EGO YIĞINI EĞLENCELİ GÜZEL == POPİGRAM