sırıtarak ankaranın bağlarını söylemeye başladım abim bu şarkıyı çok sever.Ama düşündüğüm gibi olmadı.Kalkıp oynaması gerekiyordu bu çocuğun!
-Abi neyin var? diye sordum.
-Ezgi çık dışarıya,dedi.çıkmayacağım! *çıkmicam çıkmıcam benim değil mi çıkmicam*
-Abovvv sen aşık mı oldun qız? hadi anlat ben dinyorum.Belki yararım olur,dedim.Şimdi şaka bir yana çok yakışıklı amk.Bu tip ile reddedildiyse...Yatakta oturur pozisyona geçti.
-Ben aşık oldum,dedi sanki bilmiyoruz amk.
-Orasını anladım ama kime?,diye sordum.
-Hani senin arkadaşın varya.Aleyna.İşte ona,dedi.Abime tip tip bakmaya başladım.Ne diyor bu amk?
-Bu gün 1 Nisan mı amk?Ne şaka yapıyorsun?,dedim ve odadan çıktım.
SEMİH'TEN DEVAM:
Taksiden inerek yayının yapılacağı alana geldim.Şimdi siz olayı anlamadınız ben hemen açıklayayım.Beyaz show'a konuk olacağım.Bu arada bana düşman olan irem derici'de orada olacak...-Bak iremciğim,sana kimi getirdim.SEMİH VAROL!,dedi Beyaz.
-Pis,pis,pis,dedi İrem.*kanka sen hayırdır?*
-Niye ben ne yaptım?,dedim.
-takibe takip,takip edeni takip ederim,en seri ben takipleşirim,daha sayayım mı?, dedi İrem Derici.
-Semih bu takibe takip olayı nasıl gerçekleşti anlatır mısın?,dedi Beyaz.(SPİKER GİBİ KONUŞMAKTAN BIKTIM)
-Ya işte bir gün evde oturuyordum.Sabahın 5 'inde.Canım sıkıldı dedim yapayım.Tuttuda yani,dedim.
-İlk tt olduğunda dünya gündemine girmişmiydin?,diye sordu beyaz.
-İlk tt olduğumda,Selena gomez'in tagını geçerek,dünya gündemine yerleşmiştim ,dedim...
program sonunda bir kaç fotoğraf ve video çekerek eve gittim...
EZGİ'DEN DEVAM:
Beyaz show bittikten sonra televizyonu kapatarak odama çıktım.Yarının Cumartesi olması benim için süper oldu.Bu arada yeniyılda yaklaşıyor.Acaba annemlere ne alsam?Geçen sene çok iyi hediyeler almama rağmen annemler beğenmemişti.Halbuki anneme en iyisinden bir bulaşık deterjanı almıştım.Sevinmek yerine kızmıştı.Dedeme 'dekorasyonlu mezar taşları' adlı kitap almıştım.Kuzenime ise bit tarağı almıştım.Belki bir gün bitlenir diye...♥♥♥♥♥♥♥♥
Selam okuyucalar! Ben emine. Bu bölümde yine gerçeklerden alıntı yaptık.İzleyenler bilir.Geçen gün semih beyaz showa çıkmıştı.multide o video var.İzleyiniz.Bu bölümü diğer yazar medineye thaf ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POPİGRAM
HumorSEMİH VAROL FENOMEN EGOİST EĞLENCELİ YAKIŞIKLI + EZGİ ŞİMŞEK FENOMEN EGO YIĞINI EĞLENCELİ GÜZEL == POPİGRAM