Sesin geldiği yöne baktık . MERİÇ ? MÖRÖÇ? MİRİÇ ? PiRİNÇ? NE DİYOM BEN AMK?
-Sen ne alaka amk? , dedi semih . Allahım katılmasın . benim hiç şansım kalmaz ya.Meriç boş sandalyeyi çekerek yanımıza oturdu . Ve söze başladı
-Öncelikle selamın aleyküm müminler . Bu başkanlık seçimleri sadece sizin için değil benim içinde yapılmış bir seçim . O yüzden katılmaya hakkım var değil mi? , diye sorduğunda Semih söze
başladı :
- Öncelikle aleyküm selam kafir . Evet bu başkanlık seçimleri sadece bizim için geçerli değil . Diğerleride katılabilir . Ama sadece insanlar .
-O zaman sende katılma amk . Senin varol tayfan var banane ,dedim . Ama haklıyım . Dur lan benimde Ezginist'lerim var . Neredesiniz müminler ?
- Ezgi sen sılam mısın yavrum ? Seninde Ezginistlerin var ,dedi aley mal kız . Ben az önce onu düşündüm zaten .
-Ya neyse . Ben gidiyorum amk . Ecem sende çocuğun dibine girme . Düşmanımızın yardımcısı o . Meriç sende aleyin dibinden çekil fark etmedm sanma . Semih sende az kayda çıkayım amk! , dedim . Semih seksi götünü çektikten sonra masadan kalktım ve evin yolunu tuttum . Eve gider gitmez oğuza bakıcam . öldümü kaldı mı bu çocuk ? *Hande yenerin şarkısı aklıma geldi* ay çok töbe amk . O kelimeyi geri alıyorum ben ...
Eve vardığımda direk Oğuz ' un odasına gittim . çeriye girdiğimde saç sakal karışmış bir oğuz bekliyordum . Çünkü çocuğun sakalları var . Öylede oldu zaten klasik bir oğuz tipi ; sakalları var . Ders çalışıyor . Beni fark etmedi . Yanına sinsice yaklaştım .
-Şeftaliiii , diye bağırdım
-Ha siktir , dedi ve çarpılmaya başladı . Off çok zekiyim ya . Çarpılması bittikten sonra önündeki kağıtları hızlıca çekmeceye koydu . Ağır haraketlerle dönen şeyli sandalyede bana doğru döndü . Gerildim bir s.n.
-Eheheheh abi ehehe nasılsın ? , dedim . Çık kırkiyirim ricip çik kirkiyirim .s
- Ezgi? kardeşim mal mısın amk ? Ne yapıyorsun sen ? teen wolf izlerken kafayımı buldun ?
- Ya valla isteyerek demedim .
- Lan o kelimenin nesini isteyerek demedin ? Hem neden kapıyı tıklatmıyorsun ? Ya içeride otuzbir çekiyor olsaydım ?
-Oha yavaş gel . Durumunu sormaya gelmiştim ben . Ama ders çalışıyorsun ne yapayım ? ,dedim ve odadan çıktım . Tabikide odama gidip twitter 'a girdim mal mısan ? Tabikide twitterdan sonra facebook 'a girdim sılak mısan? Sonrada yemek yedim . Okuldan geldm tabi yiyicem . Şu anda canım çok sıkılıyor amk . Ediz tam şu anda beni kaçırabilirsin aşkım . Acaba talha başaran gelsin diye dua etsem gelir mi? Allahım talha başaran gelsin ?! hayır gelmedi . Talha Başaran - Talha Başaramayan asffhhjhhfg ya off çok komiğim ben amk . just-in just-çık assffgg buda çok güzel . Ay anne kızın çok zeki . Aa dur başkanlık seçimleri için yapılacaklar listesi hazırlayayım . Elim kağıt ve kalem aldım ve başladım :
-SARI OTOBÜS
-GEÇERLİLİK NOTU 10
-DEVAMSIZLIK İSTEĞE BAĞLI
-RENKLİ DOLAPLAR
-DOLABI KAPATINCA KARŞINA ÇIKAN HAŞİN YAKIŞIKLI VE YAMUK GÜLÜŞLÜ ÇOCUK
- KIYAFET SERBEST
Çok saçma olmadı değilmi ? Tabikide oldu amk. Kendimi resmen MEB sandım . Ama en azından renkli dolap yapabilirim .
-HAFTADA EN AZ 1 KERE ÇİĞ KÖFTE DAĞITILACAK .
- SINAV NOTU YERİNE PARA VERİLECEK .
Ne saçmalıyorum ben amk? meb gibi düşündüm bir an . Dur lan seçilirsem ilk işim şu çiğköfte işini halletmek olacak . Canım çiğ köfte çekti . Köftede çekti . Uykumda geldi lan. pepeli pijamalarımı giyerek yatağa geçtim...
-Ezgi kalk . Ezgi !? , tek gözümü açarak beni uyandırmaya çalışan oğuza baktım .
-Abi ya lütfen siktirip gidermisin?
-Hayır gidemem . Bu gün Aleyna ile seni okula ben bırakıcam ,dedi . Normalde kalkmazdım ama şimdi çocuğun çok güzel arabası var amk . Hem arabayla gidersem , okula çok havalı girerim .
-Tamam kalkıyorum , dedim . Yorganı üzerimden çekerek düzgün bir şekilde ayağa kalktım *yorgana takılıp düştü*
Hazırlandıktan sonra , arabaya binerek aleynaların evinin yolunu tuttuk . Acaba bu gerizekalı bizi neden okula bırakmak istedi ? Aleynayı alıktan sonra okula gittik . Arabadan acyip havalı indim yanlız . Bütün okulun gözü bend-ne bütün okulu aq? wattpad hikayesinde miyiz biz? Evet öylesin . Ay töbe tuhaf tuhaf sesler duymaya başlaım ben amk .
Zil çalığında koşarak müdürün odasına gittim . Başkanlık seçimlerine aday olduğumuzu müdürün bilmesi gerekiyor .Kapıyı tıklattığımda içerien gel sesinin gelmesini bekledim . Sonunda ses geldiğinde , içeriye girdim . Ooo semih 'de burada . Şansıma sıçayım .Benen önce gelmiş.
-Hocam ben başkanlık seçimlerine aday olmak için geldim , dedim .
-Merhaba kızım . Geç otur semih'in yanına . Birazdan bir forum vereceğim . Onu doldurun ve bana verin . Bu arada okulumuza yeni gelen öğrencimz, Meriç ' te katılıyor . İyi şanslar çocuklar ...
Forumu doldurup müdüre verdikten sonra sınıfa geçtk . Yarın sınıfları gezerek tanıtım yapacağız . Tabi sıra ile . Bu seksi göt ve möröç varken benim hiç şansım yok ama neyse....
Selam muhterem halkımız . Ben emine. Bölümün yarısı benim yarısı medinenn eseri . Umarım beğenirsiniz . Elimizen geldiğince çok yazmaya çalışıyoruz . OY ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Yazım hatası olabilr.
Medyada ki şahıs meriç aşkım birtanem öküzüm
Emine
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POPİGRAM
HumorSEMİH VAROL FENOMEN EGOİST EĞLENCELİ YAKIŞIKLI + EZGİ ŞİMŞEK FENOMEN EGO YIĞINI EĞLENCELİ GÜZEL == POPİGRAM