BÖLÜM 11 (Semih her yerde)

255 15 11
                                    

Bu gün okula büyük bir gaz ile havalı bir şekilde girmiştim. Neden bilmiyorum ama alttan alttan gaz gelmişti. Her halde Başkanlık seçimleri için konuşma yapacağımdan dolayıdır. Bilmiyorum. Çok tuhaf değilmi ya? Daha bir veya iki hafta önce hayranlık dolu tweetler attığım kişiler ile rakip olmuştum . Ve bu bana baya garip hissettiriyor. Şu anda ecem ve ilayda ile 9/A sınıfına doğru ilerliyorduk . İlk konuşmamı bu sınıfta yapacağım. Kapıyı çaldım ve içeriye girdim. Hocadan izni aldıktan sonra konuşmaya başladım :

- Merhaba arkadaşlar. Öncelikle ben 11 ' lerden Ezgi Şimşek. Okul başkanlık seçimlerine adayım. Eğer beni seçerseniz okul için yapacağım yeniliklerin listesi şudur;

- HAFTADA 1 KEZ KANTİNDE ÇİĞ KÖFTE DAĞITIMI ,

- ZİL SESİNİ LANA DEL REY ŞARKILARINDAN BİRİSİNİ YAPMAYI ,

- HAFTADA 2 GÜN SERBEST KIYAFET ,

- OKULUMUZDA BAZI FENOMENLERİN SÖYLEŞİ DÜZENLEMESİNİ

ve buna benzer birçok yeniliği ortaya koymayı planlıyorum . Arkadaşlarım sınıfımı adımı ve numaramı yazdılar . İyı dersler , diyerek sınıftan çıktım. Ne çok konuşmuştum öyle? Nefesim kesildi . Sıra diğer sınıflarda. Ben bu kadar sözü kaç tane sınıfa tekrar edeceğim böyle?

Sıra 9/B sınıfında . Hemen karşı sınıftı , o sınıfa doğru yürüdüm. Tam kapıyı çalacakken birisi benden önce davrandı. Kım lan o piç? Kafamı kaldırarak karşımdaki kişiye baktım .

SEMİH .

Hiçte şaşırmadım . Zaten nereye gitsem bu şerefsiz çıkıyor karşıma. Sanki kuyruğum amk.

- pişt önce ben geldim lan , dedim

- sonrada ben geldim ve kapıyı çaldım dedi . Ve içeriye girdi.

GİTTİ.

Ağlayan bir çift göz bıraktın arkanda ...

Semihin arkasındanda como (umutcan) 'da girmişti. 5 çocuğuyla sokakta kalmışım öyle bir his arkadaşlar. Üzücü bir şey . Çok üzücü bir şey. Hani evde kalan son çikolatayı abiniz yerya , öyle bir his . Neyse ya boşver bende 9/C ' ye giderim . Aleynaya çapraz sınıf olan 9/C 'yi gösterdikten sonra oraya doğru yürümeye başladım. Tam kapıyı çalacakken başka birisi çaldı. Yeter ulan ibne! Kafamı ağır çekimle kaldırdım . Eğer semihse cidden ecdadını sikicem bu çocuğun. Onu nasıl yapıcam acaba? Karşımda ki kişiye baktım. Semih değildi .

MERİÇ .

Ulan bu ne şans? Ben bu gidişle adımı duyuramayacağım .

- önümden çekil sınıfa giricem , dedi meriç. *saçım şekil önümden çekil * misali...

- önce ben vardım , dedim.

- sonrada ben geldim ve kapıyı çaldım, diyerek beni itti Ve içeriye girdi. Ulan aynısını Semihte demişti . Kasların batmasın meriç . Tanbiki batmasın. Yazık yakışıklı çocuk . Gideri var her türlü. Ama konumuz bumu? Hayır! Ben bunları düşünüyorken karşı sınıftan Semih çıktı . Bari bende o sınıfa gireyim ...

★★★★★★★★★★

Günün sonunda o kadar çok yorulmuştumki , çiğ köfte yedikten sonra sıçtığımda bile bu kadar yorulmam heralde . Sadece ve sadece 20 sınıf gezmiştim . Neden mi bu kadar az? Bazı sınıflarda Semih ve Meriç' e rastlayarak laf yarışına girmiştim ve bunlar sadece zaman kaybından ibaretti . Başkanlık seçimlerine aday oluyorsun, mutlu sanıyorlar . Ulan yoruldum diyorum be yoruldum . Ne küfür edecek halim , Nede espiri yapacak halim kaldı . Artık yaşlanıpta eczane poşetlerini çanta olarak kullanacağım döneme geçebilir miyiz? Bu kadar enerji bana çok fazla . Yaşlılarında gideri var hani . Oturdukları yerden emekli maaşı alıyorlar. Ben hala sade kremalı dondurma yemediğime göre yaşlanmamışım demektir.

Ne diyorum ben? Hem yoruldum hem acıktim. en önemliside ne biliyor musun?

UYKUM VAR!

hemen üzerimi değiştirip kendimi yatağa attım. Kulaklığı ve telefonu almayıda ihmal etmedim tabiki! DUMAN'ın elleri ellerime şarkısını açtım :

Seni gördüm göreli şaşırdım ,

Dolaşırım bir başıma.

Seni bildim bileli,

kaçırdım şu aklı başımdan.

Elleri ellerime

saçları saçlarıma

karışan bir sen olsan...

Bu şarkı bir harika. 75 saat aralıksız uyumuş olsam bile bu şarkı beni yine uyutur. Uyuşturucu gibi yani...

★★★★★★

BEN KAZANDIM! BEN KAZANDIM! diye bağıran Semihe veya Meriç e baktım. Tuhaftır ama, Semih ve meriç aynı bedeni paylaşıyorlar. Kafaları aynı bedene saplanmış gibi. Ne bokum oluyor? Semih ve Meriç yanıma gelerek aynı anda "ben kazandım, seçimleri ben kazandım" diye bağırıyorlardı. Bu ses... fazla yüksekti. Sonra beni tutarak bir yere sürüklüyorlardı. Arkamdan benim götüm bana "yemiyorum yemiyorum" diye bağırıyodu. Evet onlarla gitmeye götüm yemiyordu.

★★★★★★

- Allah! Diyerek yataktan doğruldum .

KABUSTU.

Allahım bu ne kadar saçma rüya. Lan ahahaha götüm yemiyorum diye bağıyordu. ulan Ahahahah :ddDDDd ahahahaha ulan göt yemiyorum diye bağırırmı be?

★★★★★★★★★

Selam okuyucu! Biliyoruz bölüm çok geç geldi . Ama emine ve ben şu sıralar biraz fazla yoğunuz . En azından ben yoğunum emine ne yapıyor onu bende bilmiyorum doğrusu . Benim zaten Dershane var . Ve en kötüsüde kol gibi girecek kadar ödev veriyorlar. Yazım hatası olabilir. kusura bakmayın. Bölümü bende hiç beğenmedim . Özellile espirileri hiç beğenmedim . Ama inanın kafamın içinde bir şeyler uçuşuyor. Ödev yapa yapa bir hal oldum-_- yorum yapın oy verin bir şey yapın lan. Şu hikayeyi yüksek yerlere taşıyalım. Bölüm ne zaman gelir bilmiyorum. Neyse bu bölümü DUMAN - ELLERİ ELLERİME ile okuyun. Ve son olarak Semih Varol un kitabı çıktı . Adı BAŞKASI OLMA KENDİN OL kitabı tavsiye ederim. Kullanılan kelimeler çok harika. Ben aldım. Emine alamadı puahaha . Seviyorum sizi piçazlar!!!!

👑👑👑👑👑medine👑👑👑👑👑

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 13, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

POPİGRAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin