~Yaşamak gecenin tüm karanlığına rağmen, buğulu bir cama güneşi çizebilmektir.. Yaşamak direnmektir. ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Medya: tanıtım videosuna göz atmayı unutmayın lütfen yorumlarınızı bekliyorum.
Hazırlayan:writerladyyBölümşarkısı:Serkan Yıldız~sitem etme
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
İTHAF:deryafb533SON...
Zaman durmuş herşey soyutlaşmıştı Sevda için.Düştüğü yer Uçurumlar gibi yüksek değildi ama yüreğinden attığı insanlar uçurumdan daha mesafeliydi yüreğine artık. Yaşadığı acılardan güçsüzleştiği bedeni yere çakıldığında acı bir inleme düşmüştü dudaklarından. Bu bir son olmasa da sonsuz gibi birşeydi. Vücudunun hissizleşmesiyle dudaklarından çıkacak kelimeler geri geri gidiyordu.
Acılarına artık bir yenisi eklenmişti genç kızın. Hâlâ vücudunu değil kalbindekileri düşünüyordu. Onun için acılar kalpte saklı olanlardı. Vücudunda ki acılar gelip geçici kalptekiler kalıcıydı. Kanayan yüreğine merhem olanları kaybedişi vücudunu acıyla donatmıştı zaten.
Gözleri hâla açıkken yanında ki insanlara buğulu gözlerle baktı. Hiçbirini tanımıyor olması ürpertiyordu vücudunu.
"Şu an şurada canımı al, Allah'ım". diye fısıldarken gözlerini ufaktan yummaya başladı. Kalbi uyu derken aklı kendine gel diye tetikliyordu vücudunu. Yine kalbini dinleyip kapatmıştı gözlerini. Artık her yer karanlıktı onun için, ürperten bir karanlık..
~~~
Gün uzamıştı genç adam için. Kafasını kaldıracak hali yokken kolundaki saate bakıp zamanın neden geçmediğini sordu kendi kendine. İçinde ki karmaşadan kurtulamıyor, düşünceleriyle kalakalmıştı. Uzandığı yatağından bir hışımla kalkıp odadan çıktı.Dışarıya çıktığında esen rüzgarı içine çekip, arabasına bindi. Kafasını boşaltmak için biraz yolculuğun iyi geleceğini düşünerek çıktığı yolda, daha iki gün önce tanıştığı güzeli çıkaramıyordu kafasından.Eniştesinin genç kıza davranışından sonra içine kurt düşmüştü. Aklından çıkaramadığı genç kızı aramak içinin telefonunu eline aldığında kararsız kalmış derin bir of çekmişti.
Ne yapacağını bilmiyor, çaresiz kaldıkça gaza yüklenip uzayan yolun ayaklarının altından hızla kaymasını bekliyordu.
"O eve gelip enişteni gebertmeden içim rahatlamayacak Sevda"diye fısıldarkan öfkeden çıldıracak hale gelmiş gaza daha da yüklenmişti.~
Sevda' nın halasının evinin önüne geldiğinde insanların toplandığını görüp duraksamıştı. Kalbi deli gibi atıyor, vücudunu istemsiz bir titreme ele geçirmişti. Arabasından inip, adımlarını hızlandırırken kalabalığın arasında bağırarak ağlayan bir kadının sesi yüreğinde ki yangını daha da alevlendirmeye yetmişti. İçinde ki sıkıntı artıp kalbi sıkışmaya başlamıştı. Onu bu denli korkutan kalbini sıkıştıran şeyin ne olduğunu bilmiyordu genç adam. Elini sol göğsüne koyup kendi kendini sakinleştirmeye çalışıp koşarak kalabalığın arasında girdi.
İnsanların arasından zar zor geçerek yerde yatan genç kızı gördüğü anda şok olmuş bir vaziyette ürkek adımlarla yanında diz çökerek ellerinden tuttu.
"Sevda.. Sevda. Uyan ne oldu sana. Lütfen uyan."
Kalbinin ve aklının en icra köşesine bir anda yerleşen kızı bu denli güçsüz görmek yüreğini yakmıştı. Ellerini genç kızın yüzünde gezdirip "Sevda ne oldu" sana diye haykırmaya devam ederken cebindeki telefonu çıkarıp ambulansı aramak için güç vermişti kendi kendine. İçini ısıtan bu kızı böylesine soğuk görmek derinden yaralamıştı.
" Sana birşey olmasına izin vermeyeceğim" diyerek gözlerinden akan yaşları temizlerken yanındaki sesler çok uzaktaymış gibi geliyordu genç adama.
Sevda hâla yerde kanlar içinde çırpınıyor yaralı bir güvercin gibi hissediyordu. Onun çaresi yoktu. Onun yok oluşunun hiçbir çaresi yoktu. O hayata bir kez daha yenilerek gözlerini aralamaya çalışmıştı. Karşısındaki adam elini tuttuğu zaman yüreği ısınmış "Sonunda geldin sevgilim"
diyerek buruk bir tebessüm belirtmişti yüzünde.Sesini kendisi bile duyamayacak haldeyken yanında duran adamın elini sıkıp "Birgün bana geleceğini biliyordum sevdiğim" diye geçirdi içinden. Hayallerini süsleyen adamı hemen başucunda görmesi güçlendirsede genç kızı gözlerini açmaya yetmiyordu. Yanında onu düşünen tek insanı bile sevdiği adam sanan genç kız gözlerinden akan yaşlarla güçsüz bedenini karanlığa gömmemek için uğraş vermeye devam ediyordu.
~~~
Merhaba arkadaşlar. Çok kısa oldu biliyorum ama bu aralar kafam biraz dağınık kafamda ki kurguyu bile kağıda dökmekte zorlanıyorum. O yüzden kusura bakmayın. Umarım beğenip oylarsınız. Şimdiden okuyan gözlerinize sağlık..
MUTLU KALIN 💐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşımda ki umut...
ChickLitDüşünsenize sevdiğiniz adamın gönlünde size zerre yer yokken, siz gözlerinizde ki yaşlara çaresizce umut bağlıyorsunuz... Hatırlasana sevdiğim ; "Sen beni unutmayacaksın, ben kendimi unutturmayacağım" demiştin giderken. Sen haklıydın sevgilim. Se...