Part 2- Kecurangan.
Kereta Merc hitam En Razak ayah kepada Haikal membelok masuk ke Hotel Sheraton di Petaling Jaya, dia kemudiannya memberikan kunci keretanya pada Staff hotel yang menjaga Valet parking di pintu masuk hotel tersebut, dia berjalan masuk ke dalam hotel tersebut melalui lobby hall yang cantik menghala terus ke lift lobby. Dia menekan butang lift ditingkat 12, sampai di tingkat tersebut dia mencari bilik bernombor 1240 dan sampai di depan pintu tersebut dia menekan locengnya. Seketika kemudian, daun pintu itu kemudian di buka, kelihatan seorang wanita yang berumur awal 40an membuka pintu itu sambil tersenyum. Dia ada Pn Laila.
Pn Laila ini ada bekas kawan sama sekolah En Razak dulu, Mereka pernah bercinta monyet semasa mereka bersekolah bersama dahulu, dia sudah berkhawin dan mempunyai 2 orang anak perempuan yang sudah meningkat dewasa, mereka mula rapat kembali apabila En Razak menegurnya di instagram pn laila baru-baru ini. Selepas itu mereka kerap berhubung dan keluar bersama, sekarang hubungan mereka berdua lebih daripada kawan kepada kekasih. Pintu bilik no 1240 itu kemudian di tutup, tanpa bercakap sepatah perkataan pun, En Razak kemudian memeluk Pn Laila yang berdiri di hadapannya melepaskan rindunya, Pn Laila yang hanya memakai gaun pendek paras lutut warna hitam nipis, terbayang nipis bentuk bra dan panties berwarna hitam juga di sebalik gaun itu membuatkan En Razak memandang geram tubuh Pn Laila dalam keadaan seksi begitu. Dia kemudian mengucup bibir mungil Pn Laila itu, lidah mereka bertaut kemas, kucupan mereka amat berahi sekali ketika ini. Mereka bagaikan macam pasangan pengantin baru yang baru seminggu mendirikan rumahtangga, masih panas asmaranya.
En Razak mengangkat tubuh kurus Pn Laila dan membawanya ke katil besar bersaiz king dalam bilik hotel itu, dia kemudian membaringkan tubuh Pn Laila dan menyambung kucupan hangat ke bibir mungil itu sekali lagi. Dia kemudian membuka pelahan-lahan gaun hitam tersebut termasuk pada cangkuk bra dan panties nya. Tubuh Pn Laila kini berbogel di depan En Razak, walau pun dah berusia 42 tahun, tubuhnya masih cantik dan ramping di sebabkan dia menjaga makanannya dan dia juga mengamalkan makan jamu sejak dari umurnya muda lagi , En Razak juga membuka pakaiannya satu persatu di depan Pn Laila, mereka berdua sama-sama bertelanjang bulat sekarang,tidak ada seurat benang pun menutupi badan meraka ini. Batang pelir En Razak yang berbulu lebat kelihatan tegang dan keras,urat-urat di batang pelirnya pula nampak timbul , Pn Laila amat terpersona dan bernafsu melihat kepala takuk pelir En Razak yang kembang bak cendawan pagi itu. Masing-masing sekarang sudah di landa gelora nafsu yang membua.
YOU ARE READING
Cinta Salah Alamat ( Completed May 2020)
RomanceKehidupan 2 orang couple , Haikal,Ezlan, Mira dan Suzana yang berkawan rapat dari universiti lagi, selepas menghabiskan pelajaran mereka berpecah membuat haluan masing-masing, Ezlan dan Suzana dapat melanjutkan pelajaran di luar negeri dan mengenal...