Linki do zdjęć na końcu artykułu!
Lato, lato i po lecie. Koniec długich wieczornych jazd, pławienia i stajennych ognisk. Głowa do góry, nie wszystko stracone! Przedstawię wam trzy stajenne gadżety firmy HKM, dzięki którym ciemne i zimne wieczory listopada nie będą wam straszne.
1. Bezpieczeństwo przede wszystkim!
Jesteś miłośnikiem rajdów czy nocnych/wieczornych wyjazdów w teren? Mam coś dla ciebie!
Jedyny w swoim rodzaju czaprak firmy HKM "Reflex"!
W komplecie z czaprakiem możesz kupić też kantar tej samej firmy, jeśli twój koń pasie się na nie oświetlonym pastwisku i (nie daj boże) ucieknie.
Czaprak można prać w pralce, jednak w temp.30°C by nie uszkodzić odblasków
Uwaga! Czaprak ten nie ma rozmiaru "łezki" (skokowego).
Cena: ok. 150 zł
Link do sklepu w którym możesz nabyć produkt: https://dobry-kon.pl/hkm-czaprak-odblaskowy-8192.html2. Ochraniacze na podczerwień
Ochraniacze marki HKM "Mr. Feel Warm" ogrzeją nogi twojego konia nawet o 5°C!
Jak to możliwe? Ochraniacze te posiadają włókna ceramiczne, które oddają ciepło w postaci fal podczerwonych. Podczerwień nie tylko ogrzewa nogi, lecz sprawdzi się świetnie po wszelkiego rodzaju kontuzjach. Uśmierza ból, pobudza metabolizm komórkowy i działa przeciwzapalnie i rozluźnia mięśnie.
Nie są to ochraniacze do jazdy, można stosować je przed i po treningu lub po kontuzjach.
Cena za same przody: ok. 225 zł
Cena za same tyły: ok. 225 zł
Link do sklepu w którym możesz nabyć produkt: https://www.sklepgalop.pl/3991-ochraniacze-softoprenowe-mr-feel-warm-przednie-hkm.html3. Ciepło wszędzie, miło wszędzie, co to będzie, co to będzie?
Będą to termobuty firmy HKM "Siberia"! Buty te mocno odrzucają wodę (niczym kalosze), mają wodoodporną i antypoślizgową podeszwę. Są bardzo wytrzymałe i świetnie utrzymują ciepło. Dosyć łatwo się je też czyści! Są idealne do pracy w stajni i wygodne do jazdy.Na szczęście sznurowanie to tylko atrapa, z tyłu mają zamek (uf!).
Sama posiadam i bardzo polecam te termobuty!
Cena: ok. 180 zł
Link do sklepu gdzie możesz nabyć produkt: https://www.gnl.pl/termobuty-hkm-siberia.htmlTo już wszystkie gadżety, które chciałam Wam przedstawić. Mam nadzieję, że znaleźliście swój produkt z którym plucha nie będzie Wam straszna! Już nie mogę się doczekać następnego numeru, by przedstawić Wam kolejne ciekawe gadżety. Do zobaczenia!
TheShanti
Autorka zdjęć koni: Edyta Trojańska-Koch
Strona ze zdjęciami koni:http://www.equine-photo.com/
CZYTASZ
KONIEcznik - listopad 2019
RandomNowy, jesienny numer KONIEcznika składa się z kontynuacji tematów z pierwszego wydania, czyli między innymi kolejnej części artykułu o umaszczeniach oraz zupełnych nowości, takich jak artykuł o wyścigach. Wiele artykułów utrzymanych jest w lekkiej...