-Moon! Erre! - hallotta meg a lány Niol és Sarah hangját. Az agya leblokkolt nem tudta, hogy hallgathat - e rájuk. Azonban a másik lány nem tétovázott. Hozzá futott és a kezét elkapva maga után kezdte húzni. Így rohantak a kijárat felé.
-Mit mondtatok nekik? - lihegte Moon.
-Sok mindent. Ne haragudj, de máshogy nem tudtunk volna kihozni. - csatlakozott hozzájuk Niol.
-Miért akartok mindent tönkretenni? - rángatta ki a lány a kezét, a két volt barátja szorításából. Hirtelen megállt, csakhogy az üldözőik utolérték őket.
-Menjetek! Mire vártok még?! - rivallt rájuk Moon. Niol és Sarah összenéztek és megrázták a fejük.
-Nem. - lépett előre a fiú.
-Nem hagylak itt! - tett így Sarah is.
-Muszáj lesz. Nem engedem, hogy ezt tegyétek értem. Számomra már semmit sem jelentetek! - fordult velük szembe. Kezeit előrenyújtotta és lehunyta a szemeit. Az erővel arrébb lökte a néhai barátait. Abban a pillanatban az ajtó lecsukódótt. Közelebb lépett és tönkre tette a nyitó panelt. Nem akarta, hogy kövessék. Megfordult és elképedve vette észre, hogy az őt üldöző lények eltűntek. Sóhajtva kezdett el futni a hátsó kijárat felé. Minél előbb szabadulni akart, nehogy Niol és Sarah átvágja fénykarddal az ajtót, mielőtt ő lelépett volna..
***
Zihálva ült le az egyik kuka mellé. Úgy érezte mintha órák óta futott volna. Pedig nem így volt. A szíve úgy vert, hogy szinte kiesett a helyéről. Moon lehunyta a szemeit és próbálta rendezni a légzését, ami csak nagy nehezen sikerült neki. Lépteket hallott valahol a közelében. Egy pillanatra még levegőt is elfelejtett venni. Remélte, hogy nem egykori barátai találták meg. Nem állt készen még egy hosszútávú menekülésre. A lábai már amúgy is szinte teljesen felmondták a szolgálatot. Nem tudott volna kitartani. Csendben ült és várt, de maga sem tudta, hogy mire.
-Moon tudom, hogy itt vagy! - hallott meg egy nagyon ismerős hangot. Kenobi volt az. Azonban Moon nem tudta eldönteni, hogy csak Sarah és Niol akarja becsapni vagy tényleg ő az. Így hát nem csinált semmit.
-Ne csináld ezt! A mesterem nagyon pipa lesz ha nem érek vissza időben! - sóhajtott fel. A lány még mindig nem tudta eldönteni, hogy az igazi Kenobi van - e ott. Továbbra sem tett semmit. A lépteket közelebbről hallotta, ő pedig szorosabban simult a falhoz. Lehunyta a szemeit és várt. Nem érzett semmit. Az erő mintha elhagyta volna. Fogalma sem volt arról, hogy mit tegyen.
-Sajnálom Moon... - hallotta maga elől a hangot. Kinyitotta a szemeit. Egy alak állt előtte pár méterről. Ő azonban nem vette észre a lányt.
YOU ARE READING
Star Wars - See you again
FanfictionMoon egy 16 éves Jedi Padawan. Rengeteg megpróbáltatás érte. Először elvesztette a legjobb barátnőjét a saját hibájából, majd egy szintén jó barátja át áll a sötét oldalra. A fiatal lány meg akarja menteni. De, hogyan? A Jedi Tanács megtiltotta, hog...