2 napja érkezett meg a bolygóra. 2 napja alig állt meg. Még pihenni is alig akart. Érezte, hogy Niol a közelében van. Ezért nem akart megállni. Nem engedhette meg magának. Tudni akarta, hogy mi történt a fiúval. Érzett valamit. Valami szokatlant, amit előtte még sosem érzett. Ki akarta deríteni, hogy mégis mi történt vele. És ehhez minden tudását be kellett vetnie. Pár óra múlva megtalálta amit keresett. Niol ott állt tőle csupán pár méterre. Egyenesen állt Moon - nak háttal. Jobb kezét lefelé kinyújtotta kezében pedig ott volt a fénykardjának markolata.
-Niol! Annyira örülök, hogy megtaláltalak! - örült meg a lány. Ez azonban nem tartott sokáig. Niol nem válaszolt. Ugyanúgy csak állt ott és várt valamire.
-A Jedi Tanács küldött. Azt mondták, hogy valami nincs rendben veled. - ment egyre közelebb a lány.
-Velem minden a legnagyobb rendben van. De veled hamarosan nem lesz. - aktiválta a fénykardját. Továbbra sem fordult meg. Csak ott állt. A lány tekintete azonnal a fénykardja színére vándorolt. Vörös. Nem értette. Mégis hogyan? Hogy tehetett szert egy ilyen fegyverre? A Sithek mind meghaltak. A lány döbbenten állt. Még levegőt venni is elfelejtett egy pillanatra. Próbálta összerakni magában a képet. Egyszerűen csak nem értette.
-Niol...? - kérdezte elcsukló hangon. "Mi a fene történhetett vele?"
-Kérlek mondj valamit... - lépett egyet hátra. Össze volt zavarodva.
-Ez mind a te hibád. - mondta továbbra is háttal állva neki.
-Én..én.. nem akartam, hogy ez történjen. Próbáltam távol tartani! - mondta fájdalommal a hangjában. Nem sok tartotta vissza az összeomlástól.
-Nem.. Direkt kitervelted, hogy végzel vele. - nevetett fel a fiú. Moon tisztán érezte, hogy ő már nem ugyanaz az ember volt. Sötétség kerítette a hatalmába.
-Ez nem te vagy. - mondta a lány.
-De. Ez én vagyok. És miattad lettem ilyen! - emelte fel a hangját.
-Nem! - rázta meg a fejét Moon. Nem sok tartotta vissza a sírástól. Ugyan a Jediknek nem lett volna szabad érezniük egymás iránt semmit, ők mégis megtették.
-Te is tudod, hogy sosem lettem volna képes bántani őt. Biztonságban akartam tudni. - mondta elcsukló hangon.
-Talán. De mégis megtetted. Én viszont képes leszek visszahozni őt. - fordult meg lassan a fiú. Fénykardja továbbra is ott volt a kezében. Ezzel próbált ráijeszteni a lányra. Ami félig meddig sikerült is. Azonban Moon nem Niol új hatalmától félt. Hanem attól, hogy ha kettejük közt párbajra kerül sor, akkor csak egyikük jöhet ki belőle győztesen.
-Mégis hogyan? - rázta meg értetlenül a fejét.
-Az új hatalmammal. A mesteremmel ketten uralni fogjuk a világot! - nevetett fel.
YOU ARE READING
Star Wars - See you again
FanfictionMoon egy 16 éves Jedi Padawan. Rengeteg megpróbáltatás érte. Először elvesztette a legjobb barátnőjét a saját hibájából, majd egy szintén jó barátja át áll a sötét oldalra. A fiatal lány meg akarja menteni. De, hogyan? A Jedi Tanács megtiltotta, hog...