-Nem kezdhetnénk mindent előről? Legalább addig míg itt... - akart békülni Sarah, azonban Moon felemelte a kezét jelezve, hogy hallgasson. Valamit megérzett.
-Várj egy kicsit. Hallottad te is? - fülelt.
-Nem. Mit kellene halla.. - a mondatot azonban már soha nem tudta befejezni ugyanis a kalózok megjelentek és leadtak egy lövést ami a lány csípőjébe fúródott. Sarah fájdalmasan felsikoltott. Moon egy pillanatra kétségbe esett, de aztán megrázta a fejét és egy ugrással a lány mellett termett. Bal kezével átnyúlt a karjai alatt és megtámasztotta, míg a jobbal lekapta övéről a fénykardját és hárította a feléjük érkező lézer nyalábokat.
-Jól vagy? - kérdezte Moon miután fedezéket talált a lánynak.
-Nem érzem a lábamat. - suttogta megrettenve.
-Ne aggódj rendbe jössz! - nézett a szemébe. A lányra mosolygott, majd óvatosan kileskelődött a bokrok sűrűjéből. A kalózok szétváltak és körbe jártak mindent a két lányt keresve.
-Oké figyelj. Itt kell maradnod csöndben. Itt nem fognak megtalálni. Elterelem a figyelmüket. - suttogta Moon miközben kitervelt valamit.
-Nem hagylak egyedül! - rázta meg a fejét Sarah.
-Már régóta csak magamra számíthatok. Hívd fel Niolt, hogy azonnal forduljon vissza érted. A Templomban majd rendbe hoznak. - paskolta meg a vállát Moon.
-Moon! Szeretném ha ezt magaddal vinnéd. - akasztotta le az övéről a fénykardját és felé nyújtotta.
-Nem. Nem ígérhetem meg, hogy itt 100 százalékban biztonságban leszel szóval csak maradjon nálad. - mondta, majd utoljára a lányra nézett és elindult, hogy tervét véghez vigye. A fákon át elég messze ment ahhoz, hogy kellő távolságra vigye a kalózokat a sebesült lánytól. Noha nem voltak a legjobb kapcsolatban Moon mégsem akarta, hogy Sarah meghaljon hiszen évekig ő jelentett számára mindent. Voltak a barátságukban nehezebb napok, de valahogy mindig visszataláltak egymás mellé. Talán ha Moon - nak sikerül megmentenie a lányt, akkor ez megint megtörténik. Ugyanakkor nem tudhatta, hogy élete egyik legnehezebb napja lesz. Ahol valamennyiük sorsa megpecsélődik. Legalábbis az övé, Sarah - é, és Niol - é biztosan. Hogy az Erő ezt az utat jelölte ki számukra vagy csak a véletlen műve volt? Egyikük sem hitt a véletlenben. Minden okkal történik. A Jedik ezt így tartották, és Moon is. Tudta, hogy mit kell tennie. Rendbe akarta hozni a dolgokat, akkor is ha elárulták őt. A lány sérüléséből rájött, hogy bár ők Jedik mégis meghalhatnak bármikor. És ő nem akart úgy meghalni, hogy félbehagyott ügyei vannak. Így hát döntésre jutott. Véghez viszi a feladatát. Legalábbis megpróbálta...és nem jól sült el a dolog. Az a nap Moont örökre kísérteni fogja.
YOU ARE READING
Star Wars - See you again
FanfictionMoon egy 16 éves Jedi Padawan. Rengeteg megpróbáltatás érte. Először elvesztette a legjobb barátnőjét a saját hibájából, majd egy szintén jó barátja át áll a sötét oldalra. A fiatal lány meg akarja menteni. De, hogyan? A Jedi Tanács megtiltotta, hog...