A Christophsis bolygó sosem állt közel Moon szívéhez. Párszor járt ott mesterével, de különösebben nem fogta meg. Azonban most muszáj volt oda utaznia, hiszen a Jedi Tanács annak a bolygónak a koordinátáit adta meg. Itt kellett megtalálnia Niolt. Ő pedig igyekezett eleget tenni a kérésnek. Önmaga miatt. A bűntudata gyötörte Sarah halála miatt. Szinte üldözte. Napközben nem volt egy szabad perce sem hiszen folyamatosan edzett. Éjszaka azonban egyedül maradt a gondolataival. Aludni keveset tudott, ugyanis álmában is vissza-vissza tért az a végzetes nap. Látja magát ahogy a halálra várva tehetetlenül van a fa törzsénél. A következő pillanatban hallja a lövést. Aztán meglátja ahogy Sarah meghal a karjai között. Ilyenkor mindig felriadt. A lány utolsó szavai még mindig ott voltak benne. Meg kellett, hogy tegye amit a lány kért tőle. De ugyanakkor nem gondolta, hogy igaza lenne. Ezt azonban már nem tudta megvitatni vele. Néhány magányos pillanatában úgy érezte, hogy a lány vele van, és kíséri őt az útján. Yoda és a Jedik szerint Sarah egyesült az Erővel. De vajon igaz volt a Jedik állítása? És az Erő tényleg olyan hatalmas volt mint ők azt gondolták? A létezéséről semmi kétsége nem volt. Azonban már kiábrándult a hatalmas Jedi Rend tanítása alól. Nem hitte el minden szavukat, mint azelőtt. De tartozott ennyivel egykori barátjának. És nem csak Sarahnak. Niolnak és magának is. Szerette volna elfelejteni azt a napot. Valahogy kitörölni. Bár tudta, hogy ez lehetetlen mégis megakarta tenni. Tudta, hogy minden az ő hibája. Jóvá akarta tenni. De már nem tudta. Tennie kellett valamit, hogy Sarah halála ne hiába való legyen. Ehhez pedig meg kellett, hogy találja Niolt. Tartozott neki annyival, hogy ne engedje, hogy bármi baja essen. Ahogy kilépett a hiperűrből és meglátta maga előtt a bolygót egy folytogató érzés keritette hatalmába. Mivan ha valami olyan talál ott amit nem akar? Legbelül érezte, hogy egykori barátjával valami szörnyűség történt azt azonban még ő sem tudhatta, hogy mi. Lehunyta a szemét és hagyta, hogy Erő vezesse az útját. Ő közben szinte már levegőt is alig mert venni. Érezte, hogy valami nagyon nem volt rendben. Minden széthullott a lány körül. Utálta, hogy miatta halt meg Sarah. Neki kellett volna megvédenie a lányt és nem fordítva. Alaposan elrontott mindent. Tönkretette az ő és Niol életét is. Hiszen bármennyire is fájt beismernie szerette Saraht. És ez fordítva is így volt. Nem lett volna szabad, de mégis éreztek egymás iránt. Ahogy Moon is. Nem nyomták el magukban ahogy el kellett volna. És ez okozta a vesztüket.
YOU ARE READING
Star Wars - See you again
FanfictionMoon egy 16 éves Jedi Padawan. Rengeteg megpróbáltatás érte. Először elvesztette a legjobb barátnőjét a saját hibájából, majd egy szintén jó barátja át áll a sötét oldalra. A fiatal lány meg akarja menteni. De, hogyan? A Jedi Tanács megtiltotta, hog...