A két padawan harca hamarosan fordulatot vett. Moon egyre több támadást vitt célba. Egyre többször tudta megsebesíteni Niolt. Magában elkönyvelte, hogy nyerésre áll, de nem akarta elbízni magát. Hiszen egy csata akár az utolsó másodpercekben is eldőlhet. Elvégre Jedik voltak. Niol az egyik legtehetségesebb padawan volt. Azonban Moon - al szemben alul maradt. Hogy mi is történt akkor? Nem tudták. Valahogy a lány élni akarása győzött. És az, hogy mindennél jobban beakarta tartani azt amit Sarah - nak ígért. Ez lett számára a legfontosabb. Egy hirtelen mozdulattal mellkason vágta a fiút aki elterült. A fénykardja kiesett a kezéből és pár méterrel arrébb esett tőle. Niol kétségbeesetten indult el a fegyveréért. Négykézláb odakúszott érte. Amikor újra kezébe vette nehezen, de sikerült felállnia. Azonban mire aktiválhatta volna Moon beleállította fegyverét a mellkasába.
-Sajnálom. - suttogta a könnyeivel küszködve. Tényleg igaz volt. Nem akarta bántani, azonban mégis megtette. Nem hagyott neki más választást. Azonban Niol sem adta fel, hiába volt már élet és halál közt. Összeszedte minden erejét és az Erővel elrepítette a lányt. Moon erre nem számított és elég rendesen beverte a fejét. Elájult. Napokkal később a Jedi Templomban tért magához.
-Végre, hogy felkeltél. Már aggódtam érted. - mosolyodott el Kenobi mikor meglátta, hogy a lány ébredezik. Moon - nak irtózatosan fájt a feje. Nem igazán emlékezett arra, hogy mi is történt vele. Sziszegve nyúlt a fejéhez.
-Elég rendesen beverted. - húzta a száját Kenobi.
-Mi történt? - kérdezte a lány.
-Harcoltatok. Te és Niol. Te nyertél. - mondta Obi van. Ő sem tudott sok mindent csak amit látott mikor a helyszínre érkezett. Yoda mester érezte, hogy valami történt és elküldött érte pár Jedit. Szerencsére a lánynak egy kis fejfájáson és emlékezet kiesésen nagyobb baja nem lett.
-Emlékszel valamire? Akármire? - kérdezte Obi van. Moon maga elé meredve próbált emlékezni. Lehunyta a szemét és igyekezett emlékképek után kutakodni. Azonban néhány folton kívül nem jutott eszébe semmi.
-Azt tudom, hogy ő már nem az a Niol volt aki a barátom volt valamikor. Valami teljesen az uralma alá hajtotta. Nem tudom, hogy kinek vagy minek engedelmeskedett, de azt állította, hogy az új hatalmával képes lesz visszahozni a halálból Sarah - t. Harcoltunk..És ezek szerint én nyertem. - mondta maga elé meredve.
-Nos, ez is több mint a semmi. És helyesen cselekedtél. - tette a lány vállára a kezét, majd megszorította és elsétált. Moon kábultan nézett utána. Helyesen? Nem. Megtette amit meg kellett tennie, de sosem gondolta azt, hogy helyesen cselekedett. Mert nem. És ezzel is együtt kellett élnie.
YOU ARE READING
Star Wars - See you again
FanfictionMoon egy 16 éves Jedi Padawan. Rengeteg megpróbáltatás érte. Először elvesztette a legjobb barátnőjét a saját hibájából, majd egy szintén jó barátja át áll a sötét oldalra. A fiatal lány meg akarja menteni. De, hogyan? A Jedi Tanács megtiltotta, hog...