-Mestered? De hát a Sithek már több száz éve kihaltak. - gondolkodott hangosan a lány.
-Nem. Csak a Jedik túl vakok, hogy észrevegyenek minket! Sithek mindig is voltak és lesznek is. - vigyorodott el. Moon nagyokat pislogva próbálta összerakni a képet. Tehát minden előre meg volt rendezve.
-Látom már kezded átlátni a dolgokat. Szóval most.. vagy mellénk állsz és segítesz visszahozni Sarah - t, vagy pedig meghalsz. - mondta. A lány látott egy furcsa csillogást a szemében. Nem. Hiába szerette a lányt, mintha a saját testvére lett volna nem árulta volna el azt amire felesküdött. És Sarah sem bocsájtotta volna meg neki soha. Ő készen állt a halálra. Nem félt, és nem kérte, hogy valahogyan mentség meg. Méltósággal egyesült az Erővel. Ezt nem vehette el tőle.
-Sajnálom Niol.. De ezt nem tehetem meg vele. - akasztotta le fénykardját az övéről.
-Szóval valóban megakartad ölni. - vicsorgott.
-Nem! De ő tudta, hogy mivel jár ha feláldozza magát értem. Nem engedhetem, hogy ez az áldozat semmibe vesszen a személyes érzelmeink miatt. Hidd el ha tudnám már rég visszacsináltam volna, de nem lehet. Ő meghalt, hogy én élhessek és befogom teljesíteni azt amire megkért. Olyan Jedi leszek amilyen mindannyiunknak kellett volna! - mondta miközben aktiválta a fegyverét.
-Ezek hát az utolsó szavaid? - kérdezte a fiú.
-Nem. Ha mindenáron ma valamelyikünknek meg kell halnia az nem én leszek. Sarah is így akarná. - tette hozzá halkan, de nem eléggé hiszen Niol is hallotta, hogy mit mondott, ettől pedig még dühösebb lett.
-Honnan is tudnád te, hogy ő mit akarna? Az elmúlt hónapokban játszottad a sértődöttet és magára hagytad! Őt is és engem is. Nem voltál mellettünk mikor a legnagyobb szükségünk lett volna rád! - kiabált Niol. Moon tudta, hogy igaza van. Sajnálta is amit tett. De változtatni már nem tudott rajta.
-Tudom, hogy amit tettem arra nincs mentség. És bocsánat sem. Elárultalak mindkettőtöket és sajnálom. De bármit is mondasz ti is megtettétek velem. Egyikünk sem jobb a másiknál. Én már nem tudom jóvá tenni, de te még igen. Fordulj vissza Niol! Együtt még megtudjuk oldani ha engeded, hogy segítsek! - nyújtotta ki bal kezét a fiú felé. Egy pillanatra látta barátját, aki évekig mellette állt, és támogatta. De csak egyetlen egy árva pillanat volt ami el is tűnt. Nem. Nem tudta már megmenteni. Elkésett és ezt csak magának köszönhette.
-Nekem az egyetlen egy segítség az Sarah volt. És pontosan ezért fog visszatérni hozzám, hogy utána ketten uralhassuk a világot! - mondta, majd egy ugrással Moon előtt termett és a fénykardját felemelve támadott.
Sziasztok! Ezzel a résszel szeretnék mindenkinek nagyon - nagyon boldog és sikerekben gazdag új évet kívánni. Az erő legyen veletek!
YOU ARE READING
Star Wars - See you again
FanfictionMoon egy 16 éves Jedi Padawan. Rengeteg megpróbáltatás érte. Először elvesztette a legjobb barátnőjét a saját hibájából, majd egy szintén jó barátja át áll a sötét oldalra. A fiatal lány meg akarja menteni. De, hogyan? A Jedi Tanács megtiltotta, hog...