Az Onderon egy Köztársasághoz tartozó bolygó volt a Belső Peremvidéken. Lakói békésen éltek egészen addig míg a kalózok meg nem támadták. Folyamatos támadásaik veszélyeztették a lakosságot, így a Jedikhez fordultak segítségért.
-Itt is vagyunk. - fordult hátra Sarah Moonhoz, aki egy alkatrészt mozgatott ide - oda az Erővel.
-Nem vagyok vak látom én is. - engedte el, majd az utolsó pillanatban ahogy leesett volna az alkatrész elkapta.
-Látom gyakorolsz. Milyen volt több hónapokig nem használni? - kérdezte érdeklődve. Moon csak egy fintort adott válaszul.
-Sarah nem veszed észre, hogy túl nagyra tartja magát ahhoz, hogy válaszoljon? - kérdezte gúnyosan Niol.
-Van benne valami. - fordult vissza mellé sóhajtva a barátnője. A maradék idő a leszállásig csendben telt. Moon nem volt hajlandó válaszolni a másik kettő padawan pedig egy idő után inkább csak levegőnek nézte. Niol nehezen tudta csak letenni a gépet pedig nem volt semmilyen akadálya a zökkenőmentes leszállásnak. Messze elveszett a tudása Moon - é mellett. Ő jó pilóta volta. Secura jól tanította.
-Niol a szád az nagyon nagy de a teljesítmény gyenge. - paskolta meg Moon a vállát, majd amilyen gyorsan csak lehetett elhagyta a gépet. Semmire sem vágyott jobban mint, hogy elhagyja a Jediket és békében élhessen egyedül valamelyik messzi bolygón ahol sosem találnak rá. Ez volt az álma. Régebben ő akart lenni a valaha élt legjobb Jedi Lovag, de már a háta közepére sem kívánta ezt az egészet.
-Hívj ha megvagytok, akkor elküldök valakit érted ha én nem leszek ugrásra kész. - csókolta meg a barátnőjét Niol, Moon pedig azt hitte abban a pillanatban oda hány.
-Elég lesz Sarah dolgunk van! Gyere vagy menj inkább el vele. - unta meg a búcsúzkodást a lány. Csak túl akart esni rajta.
-Jó megyek... - fújtatott a padawan. Nem értette, hogy mi is a baja. Pedig tudnia kellett volna. A szerelmesek utoljára még intettek egymásnak, majd Niol felszállt a hajóval, míg Sarah elindult Moon után. A lány addigra már messze jutott, így igyekeznie kellett, hogy utolérje. Szerencséjére Moon félre tette minden haragját és úgy döntött, hogy megvárja.
-Figyelj Moon értem én, hogy utálsz bár nem hinném, hogy adtam rá okot. - kezdett csevegni Sarah.
-Ó igen? Nem hinnéd, hogy adtál rá okot? Tudtad, hogy mit is érzek iránta te mégis rámozdultál annak ellenére, hogy legjobb barátok voltunk! Hátba szúrtál szóval légyszi kímélj meg a hülyeségeidtől! - csattant fel.
-Nekem honnan kellett volna tudnom az érzéseidről? Te készültél a tökéletes Jedinek nem én! - emelte fel a hangját a padawan. Nem is sejthették, hogy a kis vitájuk mások érdeklődését is felkeltette.
YOU ARE READING
Star Wars - See you again
FanfictionMoon egy 16 éves Jedi Padawan. Rengeteg megpróbáltatás érte. Először elvesztette a legjobb barátnőjét a saját hibájából, majd egy szintén jó barátja át áll a sötét oldalra. A fiatal lány meg akarja menteni. De, hogyan? A Jedi Tanács megtiltotta, hog...