"Sayang... "
Suara yang dilunakkan itu mengentuk gegendang telingan wanita berusia dalam lingkungan 30an itu.
Dia terasa pinggangnya dipaut kemas oleh seseorang. Bahu kanannya terasa berat ditekan sesuatu.
"Yes darling? No, jangan macam ni.. Nanti mereka turun kang.. Malu je"
Balas wanita itu lembut. Tangannya masih ligat mengacau tom yam di dalam periuk dari tanah liat itu.
"Ala, biarlah! I nak manja² dengan baby i ni, tak kan tak boleh? Kitakan halal, so setiap yang kita buat dapat pahala."balas lelaki tua yang dalam lingkungan 40 an itu. Actually, tak lah tua sangat kan?
"You ni, malam nanti ada! Now cannot, wrong time and wrong place .okay?"ujar wanita itu lagi.
"Did i care? No! Haha wek! Biarlah you wife i kan.. Wife kene layan husband okay.. Understand Doctor Professor June?"Kata lelaki itu mempertahankan haknya.
June menggelengkan kepalanya dan tersenyum melayan karenah husbandnya, Zain.
Zain memusingkan badan June menghadapnya. Dipegangnya dagu June lalu dianggkatnya sedikit.
Mata biru bertentang dengan mata coklat gelap. Tangan kiri milik Zain mula melingkar ke pinggang ramping milik June.
Jarak antara mereka sangat dekat, sehinggakan nafas antara mereka dapat dirasai. Suatu kucupan hangat hinggap didahi June.
June tersenyum manis.Mukanya mula membahang. Nafsu masing-masing tidak dapat dikawal.
Tangan June mula merayap pada batang leher milik Zain.June menghadiahkan kucupan rindu pada sepasang mata dihadapannya.
Nafsu Zain mula melonjak naik. Dirapikan pelukannya pada pinggang June agar mereka semakin rapat.
Secara pelahan, bibir merah Zain mula merapati bibir munggil June.
"MOM! DAD! ENOUGH!WE HAVE A GUESS OKAY!"
Jeritan itu telah menyebabkan tindakkan mereka berhenti serta merta.
Dengan pantas, meraka berpaling serentak dan pap! Terpana melihat figura dihadapan mereka.
Kelihatan Fina dengan wajah bersahaja tetapi kaka sudah tutup matanya rapat dengan tapak tangannya.
"See, pantang tinggal sekejap.. Dah sweet macam ni."bisik Fina pelahan dengan nada bersahaja.
Walaupun begitu, tetap didengari Zain dan June.
kaka hanya menahan tawanya dari meletus keluar melihat drama free dihadapannya.
Sementara itu, dengan pantas Zain dan June meleraikan pelukan. Zain mula acah-acah mencari barang didalam peti ais yang berhadapan dengannya.
June pula, tergopoh gapah mematikan api dapur gas itu.
'Huh! Nasib tak terbakar! Zain lah ni! Malunya aku! "Omelnya didalam hati.
Muka June? Of course merah padam and panas. Menahan malu yang menebel dihadapan gadis-gadis itu.Zain pula? Gelabah godam peti ais mencari sesuatu yang tak pasti. Well, cover malu le tu..
'Kacau betul anak aku ni! Melepas pulak! Sambung malam lah!'bebelnya didalam hati.
Lantasan itu, Fina dan kaka mengorak langkah ke ruangan meja makan yang berdekatan dengan kolam renang di banglo bertingkat itu.
"Seem like tak lama lagi kau dengan aku dapat adik baru le tu"usik kaka lalu ketawa terkekek-kekek..
"Ohmy! No way! Cukup lah aku hadap kau punya perangai macam budak terancat ni, tak nak aku adik"balas Fina lalu memberikan renungan yang tajam.
"Kau tak nak, tapi parents kau macam nak! "Ujar kaka lalu membuat muka nafsu syaitan dia. Ada ka? Tah lah nak..
YOU ARE READING
Times
ActionManja? kau ingat comel? Darling? eeeuuuuwww wekkk Mama/mummy? oit simpang malaikat 44 baby/bie/B? baby ke bab..tutututu barbieee okayy huhuhu sayang!!! eemmm okay sikit Well, tak kira pangkat, umur, darjat atau tua dan muda.. Everyone will use th...