Byl to můj první den v nové škole. Zrovna jsem nastoupil na střední. Bál jsem se jak mě budou ostatní brát. Nemám moc dobré vzpomínky na základku. Vešel jsem do vestibulu a podíval se kudy do mé třídy. Byla až ve čtvrtém patře. Jen jsem protočil očima a vydal se po nekonečných schodech. Když jsem se konečně vyškrábal až nahoru tak jsem prošel okolo dvou tříd a pak jsem došel konečně k té mé. Uchopil jsem za kliku a párkrát se z hluboka nadechl. Z nervozitou za zády jsem vešel do třídy plné mých nových spolužáků. Rozhlédl jsem se po třídě a uviděl poslední prázdnou lavici úplně vzadu uprostřed. Posadil jsem se a vyndal si z batohu zápisník a propisku. Všichni jsme nervózně čekali kdy už zazvoní a přijde naše nová nebo nás nový třídní. Trvalo to zhruba ještě pět minut ale všichni jsme se dočkaly a konečně zazvonilo. Rozrazily se dveře a jimy vešla vyšší, krátkovlasá a postarší učitelka. Nesla se jako dáma až k učitelské katedře kde se zastavila a otočila směrem ke třídě. Všichni jsme se postavily na pozdrav a ona se pousmála a pokynula nám ať si sedneme. ,,Dobrý den žáci. Jsem moc ráda že vás tu mohu přivítat v novém školním roce. Nyní si projdeme bezpečnostní řád školy.'' usmála se ještě víc a posadila se za katedru. Rozhlížel jsem se po třídě mezi tím co učitelka četla školní řád. Moc jsem jí nevnímal, jelikož školní řád znám nazpaměť, probírame ho totiž už od první třídy. Jak jsem tam tak seděl a nudil se lekl jsem se když jsem zaslechl učitelku jak říká že se jí máme představit. Vytřeštil jsem oči a bál se toho až přijde řada na mě. Chvíli to trvalo a já s napětím poslouchal své spolužáky jak mluví o sobě. Pak přišla řada na mě. Stoupl jsem si a roztřeseným hlasem začal mluvit. ,,Dobrý den. Jmenuji se Davián Chladný a na tuhle školu jsem přišel abych si splnil svůj sen být veterinářem.'' Nervózně jsem se usmál a rozhlédl se po třídě. ,,Dobrá to je moc hezké, tak doufám že se ti ten sen splní Daviáne.'' Usmála se na mě mile třídní a já se konečně posadil. Po další chvíli už se všichni dobavily s učitelkou a ona nám popřála hezký zbytek dne a nechala nás jít.