Zhruba po týdnu co jsme měli se Sajmonem vášnivou chvilku, mě zbyli tři kluci o rok starší než já. Prý aby mi ukázali kdo tu na škole vládne. Když jsem přišel na kuřák, byl tam Sajmon a poklidně tahal cigaretu. S klidem jsem k němu přišel a sedl si na proti němu. "Dáš mi cígo? " zeptal jsem se a ani se na něj nepodíval. "Cože?" Zeptal se zaraženě. "Jestli mi dáš cígo? " zopakoval jsem mu otázku. Stále jsem hleděl upřeně do země. Sajmon vytáhl cigaretu z krabičky a podal mi ji i se zapalovačem. "Díky " řekl jsem prostě a cigaretu si zapálil. První potah byl jak kopnutí koně do plic. Rozkašlal jsem se. Po chvíli to bylo dobré. Druhý potah už byl lepší. "Co se ti to proboha stalo? " zeptal se mě Sajmon když si všiml že mám monokl. "Tohle? To nic není" pochybně jsem se usmál a zase si potáhl. "Ale no tak, nejsem slepí. Svítíš s tím monoklem na kilometr daleko." Vystartoval po mě. "Prostě to neřeš, nechci mít problémy ve škole." Řekl jsem a dál jsem kouřil. Sajmon si jen povzdechl a típnul nedopalek od cigarety. "Fajn jestli o tom nechceš mluvit tak si tu zůstaň." Řekl Sajmon naštvaně a odešel na intr. Když jsem dokouřil šel jsem na pokoj abych si tam odložil věci. Sajmon tam nebyl. Přišlo mi to podezřelé, ale nemůžu ho sledovat všude kam se hne. Šel jsem na záchod a pak jsem měl v plánu se učit. To co jsem na záchodech ale viděl mi bohužel vzalo náladu být poté na pokoji. Vešel jsem do dveří a viděl tam pootevřené dveře od první kabinky. Byl tam Sajmon ještě s klukem co mě dneska zbil a líbaly se. Myslím že se jmenuje Rendy, ale to je teď jedno. Uklidnil jsem se a došel si na malou. "Kdo tady zase prudi do prd***?!" Řekl rozčileně Sajmon a vyšel z kabinky. Už jsem si myl ruce když mě zahlédl. "Co tu děláš?" Zeptal se vyděšeně. " Co asi meju si ruce." Řekl jsem s ironií v hlase. To už se i Rendy proplazyl ven z kabinky. "Ty? Co tu děláš skrčku, nedostal si dost jasný varování dopoledne?" Začal se smát.