*8*

108 8 0
                                    

Sajmon se na něj otočil. "Tos byl ty?!" Zeptal se když se k němu natahoval aby mu dal pěstí. "Co se děje, to mi neříkej že se spolu bavíte." Rendy se začal smát i po tom co mu Sajmon jednu natáhl.  Sajmon chytil Rendyho za límec trička. "Teď mě dobře poslouchej, ten je můj a ty už se na něj ani nepodíváš, ani na něj nepromluvíš.  Jasný, prostě zapomeň že jsi ho tu někdy viděl! A teď vypadni." Začal na něj Sajmon řvát.  Rendy upadl na zem a tak rychle co jen mohl se sebral a utekl pryč. Jenže to že se mě Sajmon zastal neodstraní to že se tu vykousl s někým jiným. Do očí se mi nahrnuly slzi a já odešel. Opět jsem skončil na mém oblíbeném místě když je mi pod psa. Po asi 10 minutách jsem uslyšel jak někdo volá mé jméno.  Otočil jsem se a spatřil siluletu Sajmona. Skrčil jsem se u křoví a čekal až odejde. Šel směrem za mě a tak jsem si oddechl. "Mám tě~" pošeptal mi do ucha těsně za mnou. Vyjekl jsem a nadskočil.  "Ale no tak, přece by jsi se mě nebál~" řekl s úšklebkem na rtech. "Už nevím co od tebe očekávat, takže je to možné že bych se tě i bál." Řekl jsem vyděšeně.  Sajmon mě objal, ale já se začal bránit.  Nechtěl jsem ho mít ve své blízkosti, kvůli té kabince ve které mě podvedl.  "Nech mě být ty hajzle, to ti nestačilo že jsem vás viděl na těch záchodech.  Ani se mi nemluvíš a hned jsem zase jen tvůj?" Zařval jsem na něj a přitom se mi ho podařilo trochu odstrcit.  "Tys nás viděl?" Řekl překvapeně. "Ano viděl už to nemusíš skrývat. Doufám že si to spolu užijte. Už nikdy s tebou.." přerušil mě svými rty které přitiskl na ty mé. 

Jsem Jen Tvůj Kde žijí příběhy. Začni objevovat