Neudržel jsem se a začal jsem vzdychat. Sajmon sjel z mého krku k mojí bradavce a začal na ní kroužit jazykem. "Sa-ah-jmo-ah-ne". S vyslovením jeho jména jsem se udělal. Schoulil jsem se k němu. "Ale copak ty už teď nemůžeš? Ještě jsme neskončili zlatíčko~" řekl svůdným hlasem a sundal si tričko. Nemohl jsem odolat a tak jsem mu začal prohmatávat jeho svali. Usmál se a položil mě na zem. Rozepnul si kalhoty a sundal je, pak následovali i jeho trenýrky. Už mu taky stál. Připlazil jsem se k němu a začal mu kouřit. Ze začátku mě nechal samotného, ale po chvíli mi dal ruku na hlavu a začal přirážet. "Daviáne~" s vyslovením mého jména se Sajmon udělal. Poslušně jsem to spolkl. Podíval se na hodinky. "Už musíme jít zpátky." Podíval jsem se na něj s výrazem nesouhlasu, ale nemělo to cenu. Oblékli jsme se a vyrazily na intr. Ještě se mi klepaly nohy a tak jsem nemohl pořádně jít. Sajmon mě chytil za ruku a táhl mě za sebou. Když jsme přišly na intr šli jsem rovnou na pokoj. Sajmon za námi zamkl. Náš třetí spolubydlící tu nebyl a tak nechal Sajmon klíč v zámku pro jistotu. "Co to děláš?" Zeptal jsem se když jsem se snažil vydýchat. "Zamikám aby jsme mohly dokončit co jsme začali~". Řekl a vrhl se na mě. Čapl mě do náruče a odnesl na postel. Strhl že mě tričko, kalhoty i trenýrky jako dravé zvíře. Dal mi před pusu tři prsty abych je naslinil. Udělal jsem to. On se mezitím také svlékl. Nejdřív do mě strčil jeden prst. Chvílí počkal a přidal druhý a pak třetí. Když jsem si zvykl, vytáhl ze mě prsty a podíval se na mě. "Připravený~?" Zeptal se svůdně. "A-ano" zakoktal jsem. Sajmon do mě zajel až po kořen. "A-h" vydal jsem ze sebe. "Zlatíčko musíš být potichu ano~?" Jen jsem přikyvoval, na nic víc jsem se nezmohl. Zaril jsem ruce do postele a snažil se být potichu. Po chvíli mě však Sajmon otočil takže jsem k němu byl zády. Čím dál tím víc přirážel tím těžší pro mě bylo být zticha. Schoval jsem si hlavu do polštáře. Když už jsem cítil že budu Sajmon mi ho chytil u kořene tak abych se nemohl udělat. Překvapeně jsem se na něj podíval, ale on tak přirazil že jsem radši schoval hlavu zpátky do polštáře. Už jsem to chtěl vzdát když tu se do mě Sajmon udělal a mě pustil takže jsem ho hned následoval. Svalil jsem se na záda a Sajmon vedle mě. Když jsem se dostatečně vydýchal šel jsem do sprchy. Po cestě zpět jsem potkal vychovatelku a ta mi řekla že tenhle týden náš spolubydlící nedorazí. Poděkoval jsem ji za info a šel za Sajmonem.