*4*

137 11 0
                                    

Přikročil ke mě a já zhluboka polkl.  Jeho obličej byl jen pár centimetrů od mého.  Ušklíbl se a zeptal se. ,, a co nějaký kluk?" Ve vteřině jsem byl jako rajče. ,, to jsem si hned myslel když jsi mě na obědě tak pozoroval." Díval  jsem se do země a přemýšlel jak z tohoto pekla ven a ani jsem si neuvědomil co Sajmon dělá.  V pár vteřinách už mě držel za bradu a rychlostí světla se přiblížil k mým rtům a políbil mě.  Nejprve jsem měl snahu bojovat a chtěl jsem se mu vykroutit ale jelikož měl o dost víc síly než já tak jsem to vzdal a polibek mu začal oplácet.  Jednou rukou mi zajel pod tričko a začal mě osahávat.  Po chvíli se ode mě odtrhl aby jsme oba mohli nadechnout. Vyndal svou ruku zpoza mého trika a já jako posedlí chtěl pokračovat.  Chytl jsem se ho okolo krku a opět se přitiskl na jeho rty. Sajmon mi sjel rukama po bocích a pak mě zvedl do vzduchu přenesl mě k posteli a tam se naše rty rozpojily a on mě hodil na postel.
Obkročmo si na mě sedl a opět spojil naše rty. Pomalu mi začal sundavat triko a já instinktivně z trika vytáhl ruce. Opět jsem se rozdělili naše rty a Sajmon mi tričko přetáhl přes hlavu. ,,P-počkej" dostal jsem ze sebe konečně.  ,,Coje?" Zeptal se nevrle. ,,J-já nemůžu, to prostě nejde." Vhrkli se mi slzy do očí.  Sajmon se na mě překvapeně podíval. A co zase překvapilo mě bylo to že mě zvedl do sedu a upřímně mě objal. ,,Počkám si až budeš  moct " zašeptal mi jemně ale zároveň chtivě do ucha.

Jsem Jen Tvůj Kde žijí příběhy. Začni objevovat