"Přemýšlel jsem asi jsem neměl říkat takové věci. Mrzí mě to Daviáne" objal mě. Chtěl jsem ho odstrčit ale neměl jsem na to sílu. Po chvíli mi dal pusu na tvář. "Nech toho!" Vyjekl jsem a opět jsem měl slzi v očích. On si toho však ani nevšiml a dal mi pusu na rty. Snažil jsem se od něj odtáhnout ale on si mě k sobě přitiskl ještě víc. Chytil mě za tvář a začal mě dravě líbat. Jedna má část nechtěl a snažila se bránit ale ta druhá to chtěla a nakonec taky zvítězila. Začal jsem mu tedy polibek oplácet a úplně jsem se mu poddal Na chvilku se ode mne odtáhl aby jsme oba nabrali vzduch do plic a rovnou mi sundal tričko. Vzal mě a posadil si mě na sebe. Opět se na mě přitiskl rty a dravě mě líbal. Začal mi rukama jezdit po zádech. Když jsme se opět potřebovali nadechnout oddělily jsme naše rty. Tentokrát mě Začal líbat na krku a znackovat si mě. Omylem jsem vydal vzdech a Sajmon se jen pousmál. "Musíš být potichu zlatíčko přece nechceš aby nás někdo slyšel?" Podíval se na mě přísně. Jen jsem zavrtěl hlavou. Vzal mě a hodil si mě na postel pod sebe. Sundal mi i kalhoty a já pod ním byl jen v trenýrkách. Můj kámoš v kalhotách už se hlásil v pozoru a já věděl že Sajmona chci teď a tady. "Chci tě " řekl jsem dychtivě. Jen se ďábelsky pousmál a sundal si triko. Opět jsme se líbaly a on mi rukou přejel přes bouli v trenýrkách. Zavzdychal jsem do polibku. Sajmon se odtrhl a jazykem si udělal mokrou cestičku až k mým boxerkam. Stáhl mi i ty a pak sundal kalhoty i sobě. Pak mi k puse přiložil tři prsty. "Nasliň je" řekl a já tak udělal. Nejprve do mě vnikl prvním prstem pak druhým a nakonec přidal i třetí. Chvíli čekal než si zviknu a pak s nimi začal kroužit. Vyndal ze mě prsty a stáhl si boxersky. Natvrdo přirazil nahlas jsem zavzdychal. Sajmon začal přirážet a aby mě aspoň částečné umlčel tak mě Začal líbat. Když už skoro byl přirážel tvrději a rychleji. S hlasitějším vzdychnutim se do mě Sajmon udělal. A já následně po něm. Sajmon vstal a podal mi kapesníky abych si otřel břicho. Následně jsem šel do sprchy a když jsem se vrátil Sajmon mě vystřídal. Když se vrátil objal mě a dal mi pusu na čelo.