[15.12.19]
Hei kaikki
Do pisania tego rozdziału podchodzę już drugi raz. Gdy ostatnim razem zaczęłam przelewać moje przemyślenia na ekran nie miałam zbyt dużo rysunków, a teraz trochę mi się tego nazbierało. Mam dwa komisze, w tym jedna pracę digitalową, 3 ozdoby choinkowe, i jeśli dobrze pamiętam kilka dobrej jakości prac. Oprócz tych dopracowanych rysunków mam kilka szkolnych bazgrołków zasługujących na pokazanie w moim artbooku. Przechodząc do rysunków.
🍁
Oto pierwszy komisz który chciałabym wam pokazać. Przedstawia on oc poniżej rysunku. Została mi ona przedstawiona jako osoba bardzo nieśmiała. Chciałam by na taką wyglądała i wygląda na to, że mi się to udało(a przynajmniej mam taką nadzieję). Postać jest jako tako dobrze narysowane, nie zważając na te płasko wyglądające ubrania. Myślę również o zwiększeniu objętości cieni.
Tło za to jest zbyt... Puste? Za mało się tam dzieje i ma zbyt mało szczegółów.
Krócej mówiąc, jest okej, ale nie jest to coś wspaniałego.🍁
Teraz plakat na plastyke. Myślę, że czuć klimat i nie jest to takie złe. Co oczywiste sam rysunek ma swoje błędy, ale to trzeba mi wybaczyć. Hasła żadnego za chiny ludowe nie umiałam wymyślić, więc postawiłem na coś rymowanego i wpadajacego w ucho. Mi się osobiście podoba.
🍁
Więc nie mam czasu i pokaże wam tylko zdjęcia i może jakieś podpisy pod tym
Zacznijmy od szkicownika
CZYTASZ
🍁artbook🍁
Rastgelezamówienia: x art trade: o comision: x Uprzedzam, że w rozdziałach jest dość dużo tekstu. Będę próbowała wstawiać rozdziały co 1/2 tygodnie.