chapter 4

32 2 0
                                    

"Silakan minum...ade ape² lagi yang sy bleh bntuu...-"kata tae sambil bertnya kepada ijah yg dri td terkebil² melihat namchingu tersyg tersengett diaa..

Jap sejak bila dia order minum rasanya tkdee..tdi..pelikk..

"Ahh tkde apee...-"jawab ijahh dengan pantas..manakala syaa hnya memerhatii tingkah laku si ijah smpai mata tk leh jauh dri taenaaa..

"Asall kau ni..nak aku ubah kau jd laki kee..dorg jd perempuan ko jd laki nak???..-soal syaa smbil mengangkat kening melihat suga hahaha ...

Jungkook jimin dan jin sedang bertarung didapurr..bukn bertarung masak...jin yela tgh memasak..yg dua beruk niii tk hbs² gaduh..sbb pe tk tau arh..kesian jin kne beli lgi senduk pink diaa..bnyk dh dia bling kt jimin..sapa suh kacau duk peluk² kn dh kena..

"Weii aku...ehh ehemm weyy sy nak berckp sikitt..jum g blkng...-"suga menghampiri aku..aduu dia nii..aku gewram gilee ni..mohon bersembahh sembahh berrrnyala..eh salah..pape jela..

Okok ni rupa sugaa ..

Amek kauuu swag tetap ade...tpii aku jeles budush..

"Ehem syaa 10 ringgitt"jhope menghulurkan tabung bangtan

"Duh aku ckp dlm fikiran pun dia dgr kee.."dgn rela mngeluarkan wang not 10 ringgit dimsukkn kedalam tabung...
Ini semua angkara sugaa derr..

"Aduhh ape lagii..-"kpla ku diketuk oleh jin 😭apslh guee dongg...

"Jhopee tuu umur brpee...syaa umur bpe...oppa dh ajr bnyk kalikan...-"jin bercekak pinggang..hushh eomma jin is comebackk....

"Uhux mianhee..-"kata aku memndg jin oppaa..cehh oppaa..krg tk ikutt .tk mkn aku semingguu..

(OG)[S2]ArmyFancafe-Drama Bangtan(Funny)Where stories live. Discover now