chapter 18

21 3 0
                                    

"Hyungg....." jimin jhope dan tae menghampiri Joon dan jin...
"Kenapa???" Soal joon sambil berpandangan dengan jin.."hyung..." kelihatan senyuman jahat di muka jhope..

"Wait waittm.korunx kenapa nieyh..aii tkpaham laa uollss..buat muka cengituew lagii ai tkpaham" lagak jin seperti datin cewahh ...joon dan tiga lagi ternganga dengan gaya jin..

"Tak kitorg nak suh korg mandi...habis basah lantai..suga hyung dah mandii..berdesup dia lari masuk bilik mandi..(oky sis tktau nk pnggil apa jnji paham) ...soo mandilaa hyung²....kami nak mop satu jalan ni.." arah mereka

"Yela thankiu" berlalu laa jin dan joon ke bilik masing²..yela semua ade tandas sendiri..aka tempat mandi..
"Oh hyung..nati mandi trus turun..kitorg ade sedia kan coco panas natii demam plak klau lambat turun kan suhu tu sejuk lak..(harap paham..coco panas dapt membantu kita kurgkn suhu bila sejuk)

"Eh korg..hyung naik atas jap tngok suga hyung.." kata jhope sambil menaiki tangga.."okay hyung.." jawab tae yang sedang menyediakan cawan diatas meja..

"Hyung...marii...laahh tido ker..penat sangat rasanya kena kejar hahahs lawak la hyung ni..nasib bwk pad pemanas..*pad pemans ni yang mcm themos bag tuk org sakitt* hope ltk sini kay " Diletaknya diantara selimut dan badan suga..jungkook pula taktau dia buat apa..

Situasi taemin..tae + jimin kay

"Hmmm" mengeluh tae sambil dduk termenung dimeja..
"kenapa tae??" soal jimin ikut duduk..
"Takdapaa..rasa happy sangat bila kita semua bersama mcam² gelagat kan" senyum tae..

Dalam mereka berbual..jin dan yang lain memerhati dari sebalik dinding..melihat mereka tersenyum gembira..selemah² segila² tae..dia punyai hatii yangg ikhlas..walaupun dia jarang sangat tunjuk..hnya suga da jimin saja yang tau..sbb mereka rapatt bila bersama..

"Ehh hyung meh laa" jimin perasan hyung² dia semua sudah ada..cuma jungkook saja blum ada..well dia mandii 3 jam..budak suka main air..apa laa nak jadi..

"Apa korg borakkan" soal joon..sambil duduk dihadpan merekaa
"Takdapa laa saja borak kosong.." jawab tae sambil joon menggnguk..dan tersenyum kerana dia dengar semua apa yang tae cakapkan..

(OG)[S2]ArmyFancafe-Drama Bangtan(Funny)Where stories live. Discover now