"Ehh namjoon tu cantik arhh.." kata jin kepada namjoon yang sibuk dengan bukunya..
"Apa hyung?? Joon tk dengarr.." pandang kearah jin berdiri akan tetapi."Ehh hyung??? Weii tak lawakk..hyung!!!!"
"Perghhh kat situ rupanyaa.." namjoon melihat figura jin didalam kedaii patung😂..disitu dia memegang mario..
Dia pun melangkah kearah jin sambil membebel..
[Group Sca pov]
"OPPAAAAAA!!!!!" jeritnyaa
"WAE WAEE" Hyun berlari kearahnya
"Takdapa..saja test suara heee😁" sengihnya"Oppa ingat apa lah tadii.haish jangan buat lagii..dah oppa nak sambung carik baju.." junghyun kembali kearahnya yang sepatutnya
"Sowwyy oppaa"..
Manakala
"Errh geli duh..bilaa lah kita nak taken kan heidii..." kata zana sambil memerhati burung merpati 2 sejoli itu.."tahlahh..i fikirr study jerr..tuuu fly pun tk habis lagii adahatii nak tayken"..
Yaa..heidi mengambil jurusan bahagian penyediaan...lebih tepat lagii as pramugari..
"Yerlaa"..
Suga kook pov
"Hyung nak carik apa senanya ni??" Soal jungkook.."tahlah nakk" kata suga selamba
"Betul²laa hyung..." rengek kook
"Hyung tengah betullah nii...apa yang tak betullnyaa.."Huhh..hmmm"
"Kenapa kook???" Pandang suga
"Takda apa..""Yela² jum g kt dorang balik.."
Senyuman jungkook kembaliii
"Srs niii HYUNG!!!! A MARILAA KITER"...tepuk tangan seperti kanak² riang..
"Yeeeeŕrr..jangan over sangat takpasal2 orang ingat kook ni anak hyung pulakk😑"
"Okeyh okeyh sorry"😁
Ketika mereka mahu menghampiri jhope dan syaa..mereka kaku menyaksikan diri mereka sendiri dihadapan jhope dan syaa..
Jhope/syaa pov.
"Erkk jatuh lakk" syaa membongkokkan badan nyaa mengambil barangan yanh jatuh dikaki
"Syaa niii.." pandang ketepi melihat sefigura gadis menyerupai syaa..
"Haa syaa nii cantik takk..."
Akan tetapi gadis tersebut ralit membelek barang ditangannya.."Ehh oppa pnggil syaa ke. syaa amek brg jatuh nii" dia menunjukkan brang tersebutt..membuatkan jhope kaku kerana 2 orang manusia yang sama..
"Ehh suga oppaa..cepatnyaa.." syaa terpandang lelaki menyerupai suga.
Manakala lelaki tersebut memanggil dirinya lagi satu"Y/NNNNN!!!" Gadis tersebut berpaling.."yer kat sini jee kenapa jeritt.." kta gadis itu
"Haa syaa cakap gn oppa ke?? Oppa baru je sampai nii.." suga berdiri dibelakang mereka berdua..
"JAPP SUGA BRU SAMPAII AND SYAA KT SEBLAH AKU.."
"HABIS SAPA TADII????"
Jhope dan syaa menjeritt.."Jap hyung ingat hyung sorg jee mengelamun tadii"
"Yeke?? Kook tk nampak sesapa pun.."
"Oh tdi btul² kookie la kan..bukan orang lain" kata syaa"Yee..tpi pelik kenapa syaa ade 2??"
"Aih budak nii..tu tandanya kau pun nampak gakk arrhh..adeii geram plak aku"..
YOU ARE READING
(OG)[S2]ArmyFancafe-Drama Bangtan(Funny)
Fanfic(RELATED TO ARMYFANCAFE)Versi malay mengisahkan tentang cerita army fancafe haa bleh baca kt story sis lagi stu..telah membuka sebuah cafe khas yang dinamakan bangtan.. Dibantu oleh seokjin aka eomma jin sebagai chef..dan barisan pelakon yang lain...