chapter 23

15 2 0
                                    

"Hyungg!!!!!!" Jerit jungkook berlari kearah hyungnyaa.Jin dan jimin bru sahaja turun dari kereta menuju ke arah jungkook..
"Apa diaa jerit² " marah suga..depan rumah orang tengahari buta ni main jerit² parah klau kne dgn jiran..
"Hyungg manaa hyung mnaaa" tnya jungkook cemas.."Apa yang mana??" Soal tae kepada jungkook

"Dorang laa mana" jungkook memandang tempat letak kereta ijah..hanya kereta ijah sahaja yang ada ..kereta lain tiada..
"Dorg dah pergiiii..." kata joon selamba.."pergii??? Pergi manaa asal tk tahann..aduhh" gertus jungkook

"Aik kook lupa ke dorg pergi mana ..rasanya time lepak aritu dorg siap bgtau lagii..bukan skali dorg g..dah bnyk kalii" kata jin pada jungkook." Tah hyung kook tkdgr rasanyaa heee" menayangkan gigi arnab yang membuatkan hyung² nya geram..

Dalam hati sugaa..nasib ade yang lain klau tkde nii aku patah² kan gigi ko kook knp comel sgt..haih dh besr pun still mcm baby....temenung seketika suga sambil memandang langit .jimin pun dtg bertnyaa.."Hyung buat per tu..tenung langit ingt sapee??"..

"Erhh ko ni buat aku terkjut jelaa..jum laa balik.." kata suga sambil menuju ke kereta. "Ala hyungg..kami lapaa jum laa g makan" kata tae pada mereka. "Yela² cepatlaa.." ajk jin..yang lain sudah pun berlari bersorakkn..

Nasiblaa ko babymaknae kook..nak marah pun tkdptt..dari ko kecik smpai membesar jdi dewasa pun dpn mata kitorg..sentiasa tersenyum kookie...kurangkan tangisan..hyung tahu kookie rindukan suasana kt rumah..kamii dapt jugak buat ko rasa mcm dkt rumah..teruskan membesar kookie..jadi anak yg bergunaa..

Jap apasal sedih sgt nii..

Sibuk jee aduhh tgh jiwng nii -jin

Kay finee byee

Erh majuk -jin

Tersenyum jin melihat adik² nya gembira walaupun mereka bukam sedarah dan sedaging..mereka seumpama adik beradiknya..

Situasi ijah and the geng

"Weyh aku lapa" kata ijah sambil mengosok perutnyaa..
"Jap bukn ke kau baru makan tadi masa kemas barang..." soal syaa kepelikkan..tak pernh2 minah ni lapa tetiba lapa..aish .
"Tu tadii skrg nii lpr blik" Bebel ijah kpd aku..haish sabar jelaa..dia gn tae 2 kli 5 je..Tkbleh klau tkde bnde nk mengunyah..
"Sabarlaa jap g smpai tempat rehat ko nak makan laa pepuas.."

(OG)[S2]ArmyFancafe-Drama Bangtan(Funny)Where stories live. Discover now