"Kitorang main tikktokk"
"Tiktok???"
"Yee yang tae main tu..takkan taktauu"
"Srs arh..sampai mencangkung semua nii..adeh..mainlaa korg..sisturr mauuu MASAKK ..byee"
"Sejak bilaa laa kau pandai masakk.."
"Kauu..kauu tahu tido je mana laa tahu sapa yang selalu sediakan sarapan"
Bts pov
"Fuhh siapp gakk kemas rumah..sental sana sini..perghh pinggang aku ."
Bebel jin"Kenapa namjoon hyung?? Temenung jee"
"Hyung rasa seluar hyung koyakk..lagii...sebab asyik tunduk je"
"Lagii...okeyh💁🏻♂️"-suga
"Lain kalii hyung guna kaki jee.."
Kata tae selamba"Erhh..kau taktauu perasaan bila barang jatuh..nak tunduk amekk..bila kaki kau panjangg..perghh macamm tengah buat cabaran sapa badan paling lembutt..."
"Macam jimin kan kan😙.."
"Kalau jimin..patah badan hyung..😕".
"SUDAHH..semua pegii mandii..dah main habuk kan..hyung nak siapkan makan tengahari.."..
Jeritan jin membuatkan mereka terkejutt..dan membatuu..
"TUNGGU APALAGII.."
"Baikk eomma..." serentak tabik hormat
"Bagus2..kookiee..sila mandii..mandi jangan 4 jam pulakk yer.."
Perli kaa nasihat??
"Heheh macam tahu2 jer. Baik bos..akan ku mandii seeeceeepaatty yang bolehh"..dan berdesup berlari ke bilik masing²..
Didapur..(jin pov)
Hmm nak masak apa eh..haa dah tauu
Maka bermulalah aktiviti memasaknya...jangan cakap dia tak mandi..dia lagi awal lagii sudah siap mandii...bermacam² dimasakknya bagii hadiahh?? 🤔..yela hadiahh untuk mereka yang berjaya membantu mengemas rumah yang seumpama terkena tsunami..
Flashback..(suga room)
"Wahh bersihnyaa..sejak bila bersih ni hyung.." puji maknaeline
"Lupa ke ..suga kan suka duk dalam studio dia berbanding bilik dia.."
Jin berkata"Yela..aku kan sibuk buat lagu baru kita nati dengan rapline" dia memandang jhope dan namjoon
"Yer..banyak lagi tak siap.."
P/s author kekurangan idea..sila vote dan komen yaa apa yang beste tuk author ubah jadi cerita..
YOU ARE READING
(OG)[S2]ArmyFancafe-Drama Bangtan(Funny)
Fanfiction(RELATED TO ARMYFANCAFE)Versi malay mengisahkan tentang cerita army fancafe haa bleh baca kt story sis lagi stu..telah membuka sebuah cafe khas yang dinamakan bangtan.. Dibantu oleh seokjin aka eomma jin sebagai chef..dan barisan pelakon yang lain...