Bedasshhh bedushhh uishh bunyii hahah
"Amarilaa kiterrr mencucii..."-kata mina sedang mengasingkan baju² yang ingin dibasuh...
Hey mama nanannanana
Hey mama..Sambil mencuci sambil mnynyii..lol..mcm kenal lagu tu..lagu jhopee duhhh jhopee..mama...uhux..lapar plakk..ehh kesitu lakk..minaaa tersygn slh kesygn jhopee...mina ni gilerr anime...tahlaa nakk..
"Mina minaaa...."-jhope berlari kearahnya membawa tabung yng dipenuhii duitttttt...ok dh tau .tabung carutt..
"Uishh bnyknyaa..spe yg buat hrini...-"dngn terujaa jhope bercerita kisah tdi....anashiblaa bankurp..
"Syaa yg bnyk..duitt nii kita bleh beli brg² tuk buat bakar² ntii...bleh suh jin hyungg sediakan..😆"-beria² jhopee berkataa...mina hanyaa mndengar saja..weii bajuu tu bila nak basuh..duk borak jaa...
"Ok dh dh...saiaaa mahuu baysuh bajuu..nantiii jin ooppaa balik saya yang kenaa..tk slh...jungkook nmpk baju nii ..12jam dia dkt sini...almklum pencinta sabun..suka bau sabun..nti minaa buatkan dia minyk wangi dri sabun..haaa.." yee weyhh kook ade nin.hbss sabun diaa gunaa..dia suka wangi²..
Jk pov
"Huhux..sapa plakk ckp psl aku ni..aish.."kata aku smbil ijah dtg..
"Tahlaaa...jum oppaaa ...kita g sana.."diheretnyaa tae hyung ..haa bguslaa..pegi²..tkde dua org nii uishh aman weyh....jppp..ade something wrong..
"Kookieeee...."oh ptutlaa..syaa kt blkng aku..hehex..tk dilayan mau merajuk...mampus aku..dihasutnys jin hyung suh kunci rumahh tk bg aku msuk..kne tidur kt garaj guys😶...manyak nyamuk woo..
End jk povSyaa berlari mendapatkn ijah...ada la tu idea diaa..nk hasutt si ijah ni...supaya lupakan tae...tae plakk layan je..haa bgus dua² alien..
"Weyhh mkcik"-menyerang ijah tgh peluk tgn tae..laa mcm tktau..
"Apeeee..."-ijah memndg syaa..syaa hnya mengunakan isyarat kening..
Weyhh jum arhh snaaa
Dia memahaminyaa.."Emm oppaaaa...oppaa pegi laa mana²..ijahh nk ikutt syaa japp..ade kjee.."tae hnya mengganguk..ijah melihat kook sedg membuat isyarat jngn...dh tauu dia tkut tae kacau diaa..
Selamat berjuanglaa kookk..hrini kau tk selamatt...
YOU ARE READING
(OG)[S2]ArmyFancafe-Drama Bangtan(Funny)
Fanfiction(RELATED TO ARMYFANCAFE)Versi malay mengisahkan tentang cerita army fancafe haa bleh baca kt story sis lagi stu..telah membuka sebuah cafe khas yang dinamakan bangtan.. Dibantu oleh seokjin aka eomma jin sebagai chef..dan barisan pelakon yang lain...