Taehyung terlebih dahulu blur..memandang 2 orang jungkook dihadapannya..dia seakan tahu mana stu maknaenya..dengan cara
"Jiminie lagi tinggi dari jungkook"
Jimin memandang tae seakan² KAU NAK MAMPOS?? dia saja menekankan perkataan pendek.."Bende plakkk jimin pendekk kay..jungkook tinggi dari dia" tiba²
"Okeyh dh jumpa jungkook.." kata tae bangga..
"Tu pun hyung tahu..hyung kenal mana satu kookie mana stu bukan kookie..tapi masalahnya hyung hantar sorang je mcmne bleh ade 2 orang???" Soal jin"Antar apa hyung???" Soal tae
Datang seorang gadis ke hadapan mereka lalu duduk bersebelahan junghyun"Ahh jin oppa antar sy datang sini..nii namchin saya..mesti pelikkan kenapa dia mcm jungkook..jin oppa mesti dah lupa nii" senget kepala rysca memandang jin
Turut diikuti yang lain..
"Ahhhh...kook dah tau??" Jin bertanya
"Dahh..karott " sengih kook menampakkan gigi arnabnya..
"Karot??? Oh lupaa" kata jin"Cuba korang dua senyum.." kini tiba masanya suga sesi soal menyoal mereka..
Lampu fon digunakan ke arah mukaa yang dh sememangnya pucatMereka berdua pun senyum..ahhh berbeza..hanya jungkook saja yang menampakkn sgt gigi arnabnya..uishh dh 7 thun duk serumah takkn laa hyung² dia bleh lupa mana stu dia..
"Meh hyung citer kt korang..begini kesahnyaa." Maka berkepul2 la asap imaginasi dorg..
Flashbackk...
Si kecik kookie dan karot..takk bukan kecik ..mesti pelik kan kenapa karot..sebab dia suka makan lobak merah..suka gaduh gan kookie pasal lobak merah..Perkenalan dorang terjadi bila dorang dimasukkan 1 kelas yang sama..akhir thun laa katakan..lama² dorang rapat..sampai dari tk seiras terus seiras muka dorg..orang kata klau hari² berkepit muka kita auto serupa..
Dan kebetulan jin lalu dihadapan cafe yang mereka berdua suka lepak..
Jin terhentii dan mengosok mata.."Aku tak salah tengok kan..kenapa ada 2 jungkook???" Jin pun mula masuk kedalam cafe dan menuju ke arah mereka sambil mata makin besar..memastikan agar itu bukam ilusii..biar mimpi menjadi reality..eh lebih plak..
Kena potong
"Habiss macam mana ....." ayat suga tergantung.."mcm mana muka dorang sama tpi berbeza???" Soal jin
"Ahh ye" angguk suga.."tah hyung pun kadang takpaham.." semua bertepuk dahi dengan jawapan jin..
Junghyun pun berkata tiba²..
"Oh ptutla kata saya ni jungkook..kesian jungkook kne tuduh curang""Nak buat macmne redho jelaa..yang penting kita jumpa lagii karott" sambil menayangkan gigi arnabnya..
"Ahh rindunyaa aku kat kauu kookiee..kita sama tpi berbeza..aku versi kau yg matang.." jungkook dan lain pun mengangguk..
"Dia minat awak jungkook..tengok gaya dia pun macam awak.." kata rysca membuatkan yang lain angguk tnda setuju..
YOU ARE READING
(OG)[S2]ArmyFancafe-Drama Bangtan(Funny)
Fanfiction(RELATED TO ARMYFANCAFE)Versi malay mengisahkan tentang cerita army fancafe haa bleh baca kt story sis lagi stu..telah membuka sebuah cafe khas yang dinamakan bangtan.. Dibantu oleh seokjin aka eomma jin sebagai chef..dan barisan pelakon yang lain...