"Ehh hyung nak join kookie main kee..jum hyung..." berlarii laa anak jeon ni kearah namjoon..
Situasi namjoon pulaa seakan² jungkook mahuu balas dendam...dia pun berlarii sekali...sambil dikejar jungkook...
Manakal situasi suga dan jin pula...
"Aik joon nii nak tangkap jungkook kee nak main skali.." soal jin memandang suga.."Entahlaa hyung...ok jungkook dtg...aaa marilaa kookie sayang hyung disnii" malangnya kook tak layan kerana lagi sibuk mengejar namjoon yang ketakutan..
"Okayy aku fedupp...*sambil mencangkung dan merenjis air lopakk dh basah tambah basahlaa pa lagi*..meh aku buat sesuatu..." suga pun berlalu terus berjalan menuju ke kedai..oh yaa dia tak pakai selipar yelaa air kan nk berlari mau tergelincir..demi kookie dia snggupp sakit pun sakit la tapak kaki..
Back to jin and joon cehh
"Sampai bilaa weii kau nak lari² mcmtu.." jerit jin pada joon yg masih dikejar jungkook..
"Taktau arhh tolong hyung kaki panjang nii takleh lama berlarii..sat g tergolek habis aku kne gn biskut nii.." berlari sekuat hati...jhope jimin dan tae hanya memerhatii mereka..nak bantu tk akan membantu lagi menyusahkan adela..
Sugaa seorang yang tak suka basah tapi kalini dia berserahh...skali skala basahkan..dannn muncul laa suga semulaa dgn seplastik barang yang telah dibelinyaa...
"Kookie hyung ade belii sesuatu...uyuu kesyangn kookie dengan biskutt.." oh uyu tu susu..jungkook suka susu pisang..so tu je cara nak tarik perhatian jungkook...
"Apaa uyu..yeay.." jungkook pun berlari kearah suga...suga mulakan larian dia kearah dalam rumah.tu saja tektik yang terakhir nak bawak kook masuk."tepi woii tepiii.." dia melihat ditgn jhope jimin dan tae sudah tersedia tuala dan barangan mandi..
Misi mandii kan mereka berempat..Joon sudah terlentang dihadapan rumah.."ahh dpt jugakk bring..sakitnya badan"
Jin pun menghampiri joon " kau nk baring bleh tkk msuk dlam"..mereka pun masuk kedalam dan memastikan pintu dikunci...kunci diletakkan tempat yang khas bagii jungkook tak kluar rumah lgi..
YOU ARE READING
(OG)[S2]ArmyFancafe-Drama Bangtan(Funny)
Fanfiction(RELATED TO ARMYFANCAFE)Versi malay mengisahkan tentang cerita army fancafe haa bleh baca kt story sis lagi stu..telah membuka sebuah cafe khas yang dinamakan bangtan.. Dibantu oleh seokjin aka eomma jin sebagai chef..dan barisan pelakon yang lain...