👽3👽

1.8K 85 70
                                    

Аз влезнах в апартамента, но господин "невероятен" още не беше станал. Започнах да подреждам продуктите в кухнята. Нямах много време добре, че взех и готова храна.

Все пак реших да го събудя. Налях една голяма чаша студена вода. После щях да съжалявам най вероятно, но ще си заслужава.Влезнах тихо в стаята, доближих се до леглото и излях водата му отгоре.

Таехюнг-Пак ли ти бе? Е сега вече няма да се измъкнеш.

Аз доста се стреснах затова тръгнах да бягам към стаята си, но той ме настигна. Започнах да се дърпам, а Таехюнг ме вдигна и заведе в банята. Пусна душа като разбира се водата беше студена. Аз не спрях да се дърпам и бутам, но той беше много по силен.Таехюнг ме остави под студения душ, но аз нямаше да оставя нещата така затова го дръпнах силно и той падна.

Аз-Е честито сега и двамата се мокри, а ни остават 10минути .
Таехюнг-Е явно ще ходиш така.
Аз-Какво имаш предвид?
Таехюнг-Сега ще разбереш.

Той отново ме вдигна, като аз отново се съпротивлявах. Остави ме пред врата и я заключи.

Аз-ПОНЕ МИ ДАЙ ЧАНТАТА!

Той отвори врата и я метна.

В същия момент от другата врата излезнаха Нами и Виви , които избухнаха в смях.

Нами-Какво е станало бе?
Аз-Таехюнг стана.
Нами-Я разкажи по подробно.
Аз-Добре, но нека ви разказвам докато ходим, че не искам от първият ден да закъснявам.
Виви-Ама ти така ли ще ходиш?
Аз-Не имам дънки и някакъв потник в чантата. Ще се преоблека в тоалетните.
Нами-Добре, а сега историята.
Аз-Ами добре значи...

ГТ. Таехюнг

След като я изгоних започнах да се смея силно.Само да си беше видяла физиономията ама и аз заради нея сега съм мокър. Вярно, че в началото се ядосах ама като се замисля цялата тази случка беше много смешна.Всъщнос не, не беше смешно, защо се оставям на някакво туко-що дошло момиче?Явно не знае с кого си има работа. Е ще разбере.

Видях, че закъснявам, но не ме интересуваше тъй, че изобщо не бързах. Тръгнах към банята, но кухнята ми привлече вниманието. Сънувах ли или тя беше пълна. Щях да заплача от щастие.

Аз-ООО ХЛАДИЛНИЧЕ ОБИЧАМ ТЕ. МОЛЯ ТЕ ОМЪЖИ СЕ ЗА МЕН!

Та направих си някакъв сандвич. Колкото и да не исках трябваше да ходя на лекции затова се оправих и тръгнах. Заключих за да не можеше Селин да се прибере.

👽The wrong roommate 👽[ЗАВЪРШЕНА]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ