Вече всички бяхме готови и вървяхме към центъра. Отново хората ни гледаха заради шарените ни коси.
Скоро вече се намирахме на Центъра. Мястото беше доста красиво и пълно с много магазинчета. Хората вече бяха започнали да украсяват с коледна украса. Реших да се снимам, но господин искам да разваля снимката направи точно това
(Фотошопа ми е жалък знам го...)
Джин-Гладен съм.
Намджун-А ще чакаш. Първо ще се разходим малко и тогава ще ядеш.Макар и да беше студено аз много исках сладолед затова накарах Тае да ми вземе. Разбира се той се съгласи, а аз го целунах по бузата.
Казахме на другите да продължат и, че ние ще ги настигнем. Той отиде за сладолед , а аз седнах на една пейка за да го изчакам. Един мъж седна до мен.
Мъжът-Хей, красавице кой чакаш? Искаш ли компания?
Аз-Не благодаря.
Мъжът-Не се прави на недостъпна, ще те видим след десет минути какво ще говориш.Аз доста се притесних. Той се приближи повече към мен. Тръгнах да ставам, но той ме дръпна,така...че да седна обратно.
Мъжът-Красавице внимавай, едва ли искаш да засипя хубавото ти лице...
Той тръгна да ме целува, но аз му ударих един силен шамар. Човека се ядоса много и тръгна да ми посяга, но слава Богу Тае се появи в точния момент хващайки ръката му, като я изви. Човекът започна да го моли да му я пусне, но Тае я извиваше все повече и повече.
Тае-Ако още един път пипнеш момичето ми или се опиташ да и посегнеш се кълна, че ще те убия и то без да ми мигне окото.
Той му я изви толкова силно, че май я счупи. Удари му един юмрук в лицето и го пусна.Хвана ме през кръста и тръгнахме към една близка уличка.
Без да се усетя няколко съзли се стекоха от очите ми. Таехюнг ме прегърна много силно като погали гърбът ми. В неговите прегръдки се чувствах толкова защитена. Не исках никога да се отделям от него. Той ме целуна за кратко и продължихме по пътя си защото трябваше да настигнем останалите. Разбрахме се да не им казваме нищо от това което се случи.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
👽The wrong roommate 👽[ЗАВЪРШЕНА]
Hayran KurguСелин е студентка за първа година, но разбира, че е станала грешка и се налага да дели стая с момче. Какво ще стане нататък? Ми не знам, ако искате да разберете продължете да четете... ❤👽