Само това и чаках да чуя. Хванах ръката и която леко трепереше и започнах.
Аз-Селин, аз обичам те. Всичко това със Сей, залъгвах се. Исках да забравя чувствата си, но не можех. Обичам те повече от всичко. За мен ти си нещото заради което живея, момичето заради което се будя с усмивка и заспивам с усмивка всяка вечер. Не мога да понасям да бъдем разделени. За теб бих направил абсолютно всичко. Ако още ме мразиш заради онова предизвикателство, ти обещавам, че ще ти докажа колко всъщност те обичам. Селин ти си всичко за мен. Обичам те....
Тя се просълзи, а аз не се сдържах и я прегърнах. Аз също заплаках след като усетих колко слабо и крехко бе станало тялото и.
Селин-Тае, прощавам ти всичко. Аз също съжалявам и те обичам безкрайно много. Не искам никога повече да се разделяме.
След като чух това слях усните ни. Тя ми отвърна.Целувката продължи доста дълго, но всичко хубаво си има край.
Аз-Обещай ми, че ще започнеш да се храниш и да спиш.
Селин-Обещавам....Последва още една целувка, но тя беше кратка, заради нахалниците които връхлетяха в стаята с гръм и трясък.
Когато ни видяха започнаха да ръкопляскат и викат, но медицинската сестра дойде и ни изгони. Казаха ни, че ще прегледат Селин и ще я изпишат. Бях много щастлив, че отново бях с момичето на мечтите си.
ГТ. Селин
Прибрахме се и най сетне можех да усетя топлите прегръдки на Таехюнг. Бях му обещала, че ще ям затова отидох в кухнята и започнах да готвя.
Тае-Не, абсурд. Няма да готвиш, лекарят каза да си почиваш. Така, че аз ще готвя. Той ме вдигна и сложи да седна на плота, като ме целуна. Аз отвърнах на целувката, а той се усмихна леко.
Та беше забавна гледка да го гледам как готви. Накрая просто се отказа и поръча някаква храна. И така ставаше. Не се оплаквах.
Та храната дойде, той плати, ядох малко на сила, но все пак му обещах. Останалите същото дойдоха и решихме да играем на играта която ни донесе толкова много неприятности, а именно истина или предизвикателство.
Така следобеда мина доста бързо. Стана вечер, влезнах в банята да се изкъпя след което с Таехюнг малко... ъм така.... да сещате. След което изтощена легнах и в така любимите ми прегръдки и не след дълго заспах. Толкова ми липсваше да бъда до него.
ГТ. Таехюнг
От доста време насам, най сетне се събуждам до Селин. Това чувство ми липсваше. Радвах се, че въпреки всичко пак сме заедно. Знаех , че тепърва трудностите в живота престоят, но щом сме двамата значи можем да се справим с всичко. Не исках да я събуждам тъй като не беше спала нормално от много време. Така, че взех телефона си и започнах да си ровя из него.
След околу час и Селин се събуди. Тя ме прегърна здраво и ми се усмихна. Личеше си, че този сън и се е отразил добре.Целунахме се за кратко и решихме да излезем цялата групичка някъде.
Тъй като Селин не трябваше да се натоварва решихме да е в кафенето, защото беше близо, а и вътре беше много приятно. Тя се преоблече
И тръгнахме на там. Аз държах здраво ръката ѝ и не я пусках. Бях толкова щастлив, че отново се заедно.
Седнахме в кафенето и след малко и останалите дойдоха. Поръчахме си обичайното и започнахме да се смеем и разказваме забавни спомени. Радвах се, че имах толкова добри приятели до себе си. Винаги можех да разчитам на тях, както те на мен. Всеки един момент с тях беше безценен.
ГТ. Неутрал
Та така свършва тяхната история. Трудностите през които минаха ги направиха много по силни. Доказаха , че за любовта си способен на всичко и колкото и пъти да се караха, разделяха приятелсвото и любовта им беше по силна от всичко. Те винаги щяха да помнят през какво бяха минали. На пръв поглед една най случайна грешка промени живота на Селин тотално. Но дали за добро? Вие кажете....От съквартиранта с които си правеха номера всяка сутрин станаха двойката която доказа, че колкото и трудно да е щом се обичат могат да бъдат заедно. Те бяха като едно голямо семейство. Обичаха се, подкрепяха се, иживяваха заедно както трудните така и веселите си моменти...ЗАЕДНО.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ами хора това беше от мен по тази история. Тази глава е малко по кратка от другите и не е чак толкова интересна,но като за финал смятам,че е добре.Другата глава е епилог и това е края. Доста драми станаха, но въпреки това се надявам да ви е харесало. Лично на мен ми е много тъжно, че трябва да се разделя с тази история, но много скоро ви обещавам, че ще започна нова. Та благодаря на хората които гласуваха и комнегираха под всяка глава, благодаря и на хората които си изгубиха времето за да прочетат историята. Та това беше от мен, утре чакайте епилога и тази книга ще бъде завършена. ❤❤❤❤❤❤❤
KAMU SEDANG MEMBACA
👽The wrong roommate 👽[ЗАВЪРШЕНА]
Fiksi PenggemarСелин е студентка за първа година, но разбира, че е станала грешка и се налага да дели стая с момче. Какво ще стане нататък? Ми не знам, ако искате да разберете продължете да четете... ❤👽