ГТ. Неутрал
~след месец~За месец доста неща се промениха. Нами каза на Тае, той се ядоса и скъсаха ,което и помогна да осъзнае чувства и към Юнги. Селин и Таехюнг се държаха отвратително един с друг. Но си личеше колко им беше трудно и искаха да си кажат нещо нормално. И на двамата старите разговори им липсваха, но въпроса беше кой ще отсъпи пръв? Селин и Джънгкук си останаха все така добри приятели. Нами, Виви и Селин бяха неразделни. Групичката им излизаше доста често заедно, но понякога скандалите между Селин и Тае разваляха всичко.
ГТ. Селин
Днес е петък. Събудих се малко преди алармата. Нямах желание да ходя на лекции, но трябваше. Станах доста тромаво от леглото и тръгнах към банята. Таехюнг беше заспал на дивана, какъв глупак.
Та оправих се набързо и си отидох обратно в стаята. Облякох си това
Сложих си малко грим и отидох в кухнята за да закуся. Направих препечени филии и чай.Седнах близо до прозореца и се загледах.
След малко вче бях готова и тръгнах.
ГТ. Таехюнг
Събудих се от тряскането не вратата. Явно Селин отиваше на лекции. Оф, защо съм спал на дивана? Умирах от глад затова първо отидох в кухнята. Имаше препечени филии и чай. Нахраних се набързо влезнах в банята за да се оправя сложих си някакви дрехи и тръгнах. Отново бях закъснял малко ама голяма работа.
ГТ. Селин
И днескашните лекции свършиха. Седнах на една пейка за да разгледам снимките , които днес бях направила, но с моя невероятен късмет заваля не се и очудвам все пак беше ноември. Реших да отида в близката сладкарница. Там бяха Джимин и Хоби. Когато ме видяха се наместиха при мен. Не че се оплаквам де, с тях ми беше много забавно.
ESTÁS LEYENDO
👽The wrong roommate 👽[ЗАВЪРШЕНА]
FanficСелин е студентка за първа година, но разбира, че е станала грешка и се налага да дели стая с момче. Какво ще стане нататък? Ми не знам, ако искате да разберете продължете да четете... ❤👽