👽23👽

1.5K 63 24
                                    

ГТ. Селин

Събудих се към 17:00.Тае не беше до мен. Леко се притесних. Ами ако бях права и наистина е искал единствено да спи с мен след което да ме зареже? Как може да съм толкова наивна и да му повярвам все пак това е Таехюнг? Горчиви сълзи започнаха да се стичат от очите ми. В това време някой отвори врата ,този някой беше той.

Тае-Хей, Селин! Какво има? Защо плачеш? Да не е станало нещо, заради ,мен ли?
Аз-Аз... помислих си, че....
Тае-Съм те използвал само за секса и след това съм те оставил?
Аз-Да.
Тае-Виж разбирам, че не съм перфектен и се държах отварително, но аз наистина те обичам и се промених. Така, че никога повече не си мисли такива неща.

Аз станах и го прегърнах. Той изтри сълзите ми и ме целуна по челото. Oблякох някаква негова блуза ,която ми стигаше до средата на бедрата и започнах да оправям бъркотията от по рано.

Тае-Сгига си чистила и подреждала на почивка си.
Аз-Но...
Тае-Няма но.Оправяй се ще те водя на едно място.
Аз-Наистина няма нужда. Ако искаш  тази вечер ще си останем тук?
Тае-Имаш един час да се оправиш.

Изкарах гримовете си, пресата за коса, но за дрехи се зачудих. В този момент Тае влезе с една чанта. Подаде ми я. Зачудих се какво има в нея. Нетърпеливо изкарах това което се намираше вътре и не можех да повярвам. Роклята която бях харесала в мола. Оставих я в страни и му се метнах на врaта. (Ако не помните снимката е в четвърта глава)

Аз-Благодаря, благодаря, благодаря!
Тае-Няма за какво.
Аз-Но как?
Тае-Имам си начини.

Целунахме се за кратко и продължих с оправянето си. Гримирах се леко, накъдрих косата си, облякох роклята, взех любимият си парфюм, обух си обувките и бях готова.

След малко Тае дойде. Той също беше готов. Подаде ми якето и тръгнахме.

Той преплете пръстите ни, а аз потрепнах. Всеки негов допир ме караше да се чувствам неописуемо.

Тае-Селин?
Аз-Да.

Както изведнъж вървяхме той спря и застана пред мен. Сложи ръцете си на талията ми и приближи лицето си към моето.Усмихна се толкова сладко. Аз също му се усмихнах, а той започна да говори..

Тае-Обичам те!
Аз-И аз теб...

Той сля усните ни. Околу нас се чуха подсвирквания и ръкопляскания. Почувствах се леко неловко, заради това се отделих от целувката. Той отново хвана ръката ми и продължихме по пътя си.

👽The wrong roommate 👽[ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now