👽7👽

1.6K 73 41
                                    

Реших да се прибирам обратно, но някой проговори.

Някой-На къде си тръгнала ?
Аз-Не ти влиза в работата.
Някой-Гледай да не ти влезе на теб в работата.

Човекът започна да се приближава към мен. Паниката ме обзе и не знаех какво да направя. Опитах се да избягам, но той ме хвана и ме блъсна в стената на една уличка.

Аз-Пусни ме!
Човекът-Много бързаш първо ще се позабавляваме.
Аз-Веднага ме пусни!

Опитах се да го ритна, но той реагира бъзро и не успях.

Аз-ПОМОЩ!
Човекът-Така само ме ядосваш повече така, че мълчи.

Той разкъса роклята с която бях , а от очите ми започнаха да се стичат нови сълзи.

Аз-Моля те пусни ме!

Човека изобщо не обърна внимание на думите ми. Започна да целува вратът ми , което ме накара да заплача по силно.

Аз-ПОМОЩ!!!
Човекът-Никой няма да те чуе часът е 1:00 всички спят.

Той продължи по надолу по кожата ми докато не стигна гърдите ми. Тръгна да сваля сутиена ми, но  изведнъж дойде друга мъжка фигура която започна да го удря и рита. От толкова сълзи очите ми бяха замъглени. Но все пак успях да видя спасителят си, а именно Таехюнг. Той не спираше да удря с цяла сила мъжът докато не изпадна в бзсъзнаие. Стана от него и за последно го изрита в корема.

Сълзите ми се лееха като водопади. Той дойде до мен надигна брадичката ми така, че погледите ни да се засекат. В неговите очи също имаше сълзи. Той ме прегърна много силно, а аз го отблъснах от себе си , не беше редно все пак е с Нами.

Тае-Селин, добре ли си какво ти направи той?

Аз не можех да обеля и дума затова се свлякох на пода и започнах да плача отново. Той пак ме прегърна , но този път отвърнах. Имах нужда от това. Тае свали блузата си, а пред мен се откри гледката на перфектното му тяло.

Тае-Ето ,облечи я!

Аз я взех и я облякох стигаше ми до средата на бедрата. Тае ми помогна да стана, но краката ме боляха твърде много, че да ходя. Явно той забеляза това и ме вдигна. Аз се облегнах на вратът му като се опитах да спра сълзите си , но без успех.

Тае-Селин моля те кажи ми как си? Притеснявам се!
Аз-Балгодаря ти много. Ако не беше ти не знам какво щеше да ми направи онзи.
Тае-Защо избяга?
Аз-Просто ми се насъбра много и исках да излезна на чист въздух.
Тае-А защо не ми вдигна?
Аз-Не ми се говореше с никого.
Тае-Друг път не прави така моля те.

👽The wrong roommate 👽[ЗАВЪРШЕНА]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora