ГТ. Селин
И отново е понеделник. Трябваше да ставам за лекции, но изобщо не ми се ходеше. Дали да се направя на болна? Не, да не съм в училище, че да правя така? Та станах ,минах през банята , извърших сутрешните си процедури и си облякох това
Днес бях решила да си боядисам косата, но не бях сигурна за цвета ,явно щях да го измисля после сега трябваше да направя закуска.
Тръгнах към кухнята, но бях много приятно изненадана Таехюнг беше направил мъфини и кафе. Зарадвах се много и го прегърнах в гръб. В началото той се стресна, но като се усети, че не е на Марс също отвърна на прегръдката ми.
Аз-Благодаря за закуската.
Той-Няма проблем, сядай на масата почти са готови.Тае сложи две чаши с кафе и голямата чиния с много мъфини.
Аз-Как ще изядем всичко това?
Той-Не забравяш ли, че имаме гладни приятели?С Тае започнахме да се храним. Беше много вкусно.
Той-Селин дойде ми една идея.
Аз-Каква?
Той-Искам да се боядисам.
Аз-Серизно ли и аз си мислех същото сутринта?!
Той-След лекциите се чакаме пред кабинета по музика и ще отидем заедно, съгласна?
Аз-Да, но не знам в какъв цвят.
Той-И аз така.
Аз-Благодаря за вкусната закуска, но аз ще тръгвам.
Той-И аз идвам.
Аз-Великия Таехюнг няма да закъснее?Той започна да се смее, а аз го гледах странно. Та обухме се и тръгнахме.
~след лекции~
Както той каза тръгнах към кабинета по музика. Тае беше там и ме чакаше.
Аз-Хей..
Тае-Тръгваме ли?
Аз-Да, хайде.
Тае-Знам едно много добро място.
Аз-Е какво чакаме тогава да вървим.Тъй като мястото било далеч Тае предложи да отидем с колата му. Та качихме се в нея, той пусна музика. По едно време тръгна любимата ми песен. Явно и на него му харесва, защото усили и започнахме да пеем. На края на песента и двамата умирахме от смях.
VOCÊ ESTÁ LENDO
👽The wrong roommate 👽[ЗАВЪРШЕНА]
FanficСелин е студентка за първа година, но разбира, че е станала грешка и се налага да дели стая с момче. Какво ще стане нататък? Ми не знам, ако искате да разберете продължете да четете... ❤👽