Днескашният ден беше доста изморителен.Така исках да си легна, но трябваше да ходя в мола. Ако се чудите как влязох като Таехюнг ме беше заключил ами оказа се, че моите ключове са били в чантата ми.Та взех си бърз душ, гримирах се и звъннах на момичетата. Те казаха, че до десет минути са готови.
Таехюнг-Селин?
Аз-Какво искаш?
Таехюнг-Ами помощ.
Аз-Какво направи бе?Тръгнах към стаята му за да видя какво иска, но гледката ме накара да падна от смях.
Той беше заклещил кракът си между шкафа, а ръката му беше под някакви тетрадки.
Аз-Хахаха... Как успя?
Таехюнг-Не е смешно.
Аз-Напротив е хахаха.
Таехюнг-Е ще ми помогнеш ли?
Аз-Ами не знам, чудя се.
Таехюнг-Хайдеее дееее!
Аз-Ти как ме остави сутринта мокра?
Таехюнг-Е ама нали вече не си?
Аз-Добре де.Махнах купищата тетрадки от ръката му.И едвам издърпах кракът му.
Аз- КОЛКО ТЕЖИЖ БЕ?
Таехюнг-Колкото трябва, ама като те гледам тебе, май трябва да отидеш на фитнес.
Аз-Гледай го нахалника, едно благодаря няма да каже. Другия път няма да ти помогна.
Таехюнг-А не друг път не искам да има.Момичетата ми се обадиха, че са готови и тръгнахме.
~В мола~
За пръв път бях в мола в Сеул, беше огромен. Виви ни задърпа към магазин за рокли.
Те доста бързо си избраха докато аз се чудех. Накрая си харесах и аз. Влезнахме в пробните. Случайно и трите излезнахме по едно и също време.
Виви беше с тази рокля
Аз-Много ти отива.
Нами-Оооо взимай я!Нами така
ESTÁS LEYENDO
👽The wrong roommate 👽[ЗАВЪРШЕНА]
FanficСелин е студентка за първа година, но разбира, че е станала грешка и се налага да дели стая с момче. Какво ще стане нататък? Ми не знам, ако искате да разберете продължете да четете... ❤👽