6. Zázrak Adam

167 5 0
                                    

,, Já jsem ti to taky takhle tenkrát udělala s tim Tomášem ne?" ukládala si Mery papírek do kapsy.
,,O Tomášovi mi ani nemluv" otočila Lucka hlavou.
,, Zase si po škole na tebe počkali?" ptala se a Lucka jen kývla.
,, A co chtěli?"
,, Mojí adresu, samozřejmě jsem mu to neřekla. Ten jeho tříčlenej gang, je fakt hroznej. Parta ubožáků, prostě Tomáš se jen vzteká, protože neunesl ten rozhod" vzdychla Lucka.
,, Ale to nemůžeš takhle nechávat, vždyť si tě omotávaj kolem prstu"

,, Když to začnu řešit, bude to ještě horší. Už se o tom nechci bavit" otočila se Lucka a vyšla prudkým krokem. Najednou do někoho vrazila.
,, Je promiň, já jsem jen... " zarazila se Lucka. Samozřejmě to byl Maty.
,, Prosim tě, co si pila? " chechtal se ze zádu Adam.,, To je v pohodě" začali oba dva sbírat spadlé sešity.
,, Fakt jsem nechtěla" omluvila se naposledy Lucka.
,, Vidíš co dělám? " sedla si zpět na lavici a podívala se na Mery.
Ta ovšem nereagovala a dívala se

zasněně právě na Adama.
,, Haló, Marie Černá" zamávala jí rukou před obličejem.
,, Jo, ano? Cože děláš? "
,, Tak s tebou už si taky nepokecám. Si jdi klidně za tím tvým zázrakem jménem Adam, já to tu zvládnu " sedla si Lucka do lavice.

Čekání na zázrak (dokončeno) Kde žijí příběhy. Začni objevovat