,, Ne, Maty vážně " vstala Lucka.
,, Lucko já nemám rád Vánoce a nebudu je slavit" zvedl se za ní.
,, Vždyť podívej, tady máš vánoční čepičky " ukázala.
,, To je spolubydlících, jsou pořád někde pryč"
,, To nevadí, koukej jak ti sluší. Zkusíš to" nasadila mi jednu a druhou sobě.
,, Tak dobře " vydechl těžce.
,, Vidíš že to jde a jelikož jsou za pár dní Vánoce, můžem si rovnou něco upíct"
,, Luci "chytl jí Maty namítavě zaboky.
,, Nekecej a dáme se do práce" otevřela ledničku.
,, Budeme potřebovat mlíko, vajíčka, máslo, mouku... no prostě co budem chtít " usmála se a začala vyndavat ingredience. Byla přesvědčená o tom, že si Maty znovu Vánoce zamiluje.
,, Všechno to smícháme dohromady"
,, Luckooo"
,, Nekecej a míchej " podstrčila mu vařečku.
,, Ale..."
,, Nebuď línej a míchej " dala mu trochu mouky na nos.,, Vidíš, že to jde " dala mu pusu na tvář a Maty trochu zčervenal.
,, Teď si to rozválíme, vykrájíme a nechápe upíct" vyndala tešto z mísy.
,, Máte tu vykrajovačky? " zeptala se.
,, Nemáme"
,, Tak to nevadí, vyřežeme si vlastní " nezalekla se Lucka.
,, Ty jseš neuvěřitelná" kroutil Maty hlavou.
,, Já vim " usmála se sladce.
Vzala nůž a vykrojila z těsta srdce.
,, Umím hezčí" převzal si nůž Maty a vykrojil další srdce vedle toho Lucčiného.Společně se předháněli, kdo umí lepší srdce až s nimi zaplnili celý pekáč.
,, A teď to dáme do trouby a počkáme než se nám to upeče" vzala pekáč a strčila ho do trouby.
,, Ty jseš hrozná jak dokážeš s lidma manipulovat"
,, Ty si o něco koleduješ " zavřela troubu a sedla si na linku.
,, O co si koleduju" přiblížil se k ní Maty a byl od ní maximálně pár centimetrů.
,, To ještě nevim "
,, Já bych možná věděl" usmál se šibalsky.
ČTEŠ
Čekání na zázrak (dokončeno)
RandomLucka bydlí se svými rodiči a dvěma malými sourozenci. Chodí na střední školu, kde najednou přibyde nový spolužák. S nikým se moc nebaví a je takový smutný. Ale proč? Podaří se TO Lucce zjistit?