,, Už chápeš proč nikoho nechci mít? "
,, No, asi jo"
Spolu došli až k nedalekém parku.
,, Slyšel jsem jak jste se bavily s Mery a jak ti odmítla ten mejdan "
,, A co má bejt?" dodala Lucka smutně se klopenou hlavou.
,, Nechtěla bys dneska přijít za mnou na kolej. Neber to jako rande nebo něco takovýho, ale jen mě to tak napadlo "
,, Ne to nepůjde můj plán na dnešek je takový, že se přežeru nutelou"
,, Aha, tak to nevadí",, Počkat a ty nejedeš na víkend domů?"
,, Ne, nejedu. Je to složitý"
,, To mi budeš muset vysvětlit" zastavila se Lucka uprostřed kamennité cesty.
,, Promiň, to nepude "
,, Všechno jde, když se chce. Nebuď takovej tajemnej"
,, Já nejsem tajemnej "
,, Ale jseš, s nikým se nebavíš, sedíš sám v lavici..."
,, Ale bavim se s někym "
,, Jo, s kym?"
,, Tak různě, ale třeba momentálně s tebou"
,, Přijde mi, že se bavíš jenom se mnou"
,,Promiň,ale nepoznávám se úplně rád s novými lidmi a tahle třída mi moc nepomáhá "
,, On by o tebe zájem byl"
,, Dost už bylo těch otázek "zarazil jí Maty, protože Lucka hodlala pokračovat.
,, Nepřeruš mě" drcla ho do ramene.,, musíš se umět seznamovat a já ti s tím pomůžu a to že tě naše holky tě ohodnotí od jedničky do desítky vůbec není podstatný "
,, To není všechno, například kluci si myslí, že jsem teplej a nebáli se to říctnaplno. Jenom kvůli tomu, že jsem si vzal jeden blbej svetr a nosim dlouhý kabáty"
,, A jseš snad ? "
,, Ne"
,, No tak vidíš, můžou ti být ukradení a ať si říkají co chtějí. Já už musím nebo mi ujede bus. Čau měj se" rozloučila se Lucka.
ČTEŠ
Čekání na zázrak (dokončeno)
RandomLucka bydlí se svými rodiči a dvěma malými sourozenci. Chodí na střední školu, kde najednou přibyde nový spolužák. S nikým se moc nebaví a je takový smutný. Ale proč? Podaří se TO Lucce zjistit?